استانها » البرز
کد خبر : 877174
شنبه - 18 آبان 1398 - 11:13

پاسخ استعلام دفاتر اسناد شهرسازی کرج الکترونیکی می‌شود

رئیس گروه ضوابط و مقررات شهرسازی شهرداری کرج گفت: فرآیند پاسخ استعلام دفاتر اسناد به‌صورت سیستمی و به دور از هرگونه گردش فیزیکی انجام خواهد شد.

پاسخ استعلام دفاتر اسناد شهرسازی کرج الکترونیکی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، رضا بیات، رئیس گروه ضوابط و مقررات شهرسازی شهرداری کرج گفت: در راستای تکریم ارباب‌رجوع و تسهیل و تسریع در امور، با پیگیری‌های صورت‌گرفته و به همت سازمان فاوا و با همکاری هیأت مدیره دفاتر اسناد رسمی و دفتریاران و دفاتر اسناد سطح شهر کرج، فرآیند پاسخ استعلام دفاتر اسناد به‌صورت سیستمی و به دور از هرگونه گردش فیزیکی انجام خواهد شد.

رئیس گروه ضوابط و مقررات شهرسازی شهرداری کرج با بیان اینکه شهروندان کرج مستحق دریافت بهترین خدمات شهری هستند، اذعان کرد: پس از سیستمی‌شدن ارتباط بین بانک‌ها و شهرداری کرج در سال گذشته، اکنون امیدوار هستیم تمام استعلامات دفاتر اسناد نیز تا پایان آذرماه امسال از این طریق انجام شود. مرحله بعدی ارتباط‌گیری تمام دفاتر اسناد رسمی البرز با سیستم شهرداری است که تلاش می‌کنیم هرچه زودتر این روند نیز شکل گیرد.

وی با اشاره به حذف ۶۵ درصد مراجعه‌کنندگان با سیستمی شدن امور یادآور شد: در این راستا معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج به یکی از چشم‌اندازهای دو ساله خود دست یافته‌است. این اقدام شهرسازی برای شهروندان صحت و سلامت استعلامات و شفاف‌سازی در امر پاسخ‌دهی و تسهیل و تسریع در موضوع حذف رفت‌و‌آمدهای شهری و صرفه اقتصادی و تقلیل آلودگی زیست‌محیطی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/س