استانها » البرز
کد خبر : 475125
شنبه - 21 مهر 1397 - 23:07
شورای شهر کرج گزارش می‌دهد

وقتی سر لیست اصلاحات به سنگ منفعت‌طلبی می‌خورد/”علی‌اصغر کمالی” با ۱۳ رأی موافق شهردار کرج شد

به نظر می‌رسد پس از فراز و نشیب‌های فراوان سر ۱۳ عضو لیست اصلاحات به سنگ خورد و البته پس از یکسال و با تأمین منافع تمامی اعضای شورا به توافق رسیدند.

وقتی سر لیست اصلاحات به سنگ منفعت‌طلبی می‌خورد/”علی‌اصغر کمالی” با ۱۳ رأی موافق شهردار کرج شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در کرج، جلسه فوق‌العاده شورای شهر کرج که امروز در اتاق رئیس شورای شهر کرج و در ظاهر اتفاقی رقم خورد که البته تردیدها وجود دارد که آیا این توافق نظر و اجتماع اعضاء ارتباطی با گفتگویی رادیویی عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس دارد یا خیر.
گفتنی است، در جلسه فوق العاده امروز با انصراف سایر گزینه‌ها از سمت شهرداری کرج اعضا شورا به اتفاق آرا در یک حرکت کاملا عجیب که از شورای شهر کرج کاملا بعید به نظر می‌آمد ۱۳ رأی موافق به معاون برنامه‌ریزی و توسعه‌سرمایه انسانی شهرداری کرج دادند.
علی اصغر کمالی‌زاده که در دو سال گذشته بر جایگاه معاون فنی و عمرانی شهرداری پر حاشیه کرج بزرگ تکیه زده بود در اردیبهشت سال‌جاری با حکمی‌از سوی سرپرست شهرداری کرج به سمت معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی برگزیده شد.
علی اصغر کمالی زاده با ارتقاء سمت‌های خود در دو سال اخیر پله‌های ترقی را با آسانسور منافع طلبی شورا سریعا طی کرده و حال نمی‌توان گفت سرنوشت کمالی‌زاده همچون سایر مهره‌های سوخته است یا توافقات وعده و وعید‌ها و بده و بستان‌ها پشت درهای بسته بعد از یکسال به نتیجه رسید خداوند که پس از یکسال منافع تمامی اعضای شورا که روزی به لیست امید و شورای شیشه‌ای می‌بالیدن تأمین شده است.
انتهای پیام/۳۳۹۳