استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 781555
یکشنبه - 6 مرداد 1398 - 18:57

وصیتی از شهدا | گوش‌به‌فرمان و پیرو رهبری باشید

شهید بسیجی «علی‌اصغر ابراهیمی» در بخشی از وصیت‌نامه خودخطاب به ملت آورده است؛ ای امت حزب‌الله از شما می‌خواهم همیشه گوش‌به‌فرمان و پیرو رهبری باشید.

وصیتی از شهدا | گوش‌به‌فرمان و پیرو رهبری باشید

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد، شهید علی‌اصغر ابراهیمی پنجم مرداد ۱۳۳۸، دریکی از روستاهای شهرستان بجنورد دیده به جهان گشود. پدرش ابراهیم نام داشت. شهید از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و درنهایت بیست و دوم دی‌ماه  ۱۳۶۵، در شلمچه براثر اصابت ترکش به کمر به مقام شهادت نائل شد. پیکر آور آر در زادگاهش به خاک سپردند.

وصیت‌نامه این شهید دفاع مقدس به این شرح آمده است؛ خدایا! عاجزم که در برابر تو قرار گیرم و با تو سخن بگویم چون بنده حقیر گناهکارم و شما مبرا و پاک هستید.

خدایا! این آرزوی دیرینه بنده حقیر است که در بستر نمیرم و درراه تو و برای رضای تو به شهادت برسم.

خدایا! شهادت از عسل برایم شیرین‌تر است. پس اگر لیاقت آن را داشتم عاجزانه درخواست می‌کنم مرا بپذیر.

و اینک با تو سخن می‌گویم همسر عزیزم چون بعد از خداوند که صاحب اصلی همه ماست شما بزرگ‌تر خانواده هستید و سرپرست بچه‌ها هستید، پس بکوشید که همچون زینب (ع) که بعد از امام حسین سرپرستی کاروان امام حسین را داشتند و شما نیز باید این‌گونه باشید و بچه‌هایم را چنان تربیت کنی که هرکدام از آنها برای اسلام علی‌اکبر و علی‌اصغر گونه امام حسین باشند و خودت نیز زینب گونه باشید.

پسر عزیزم  می‌خواهم وقتی‌که بزرگ شدی راه پدرت را ادامه دهی و قصاص خون شهدای اسلام را بگیری و هیچ‌گاه کینه دشمن را از دلت بیرون نکنی و اسلحه پدرت را همیشه گرم نگاه‌داری و همچنین فرزندان دیگرم امیدوارم چنان باشند که رضایت خداوند بر کار آنها باشد و نمونه باشند.

در ضمن شمارا به‌وسیله نماز و روزه‌ای که باید هر فرد مسلمان انجام دهد سفارش می‌کنم و اگر فرایض دینی خود را انجام دهید روح بنده را شاد می‌کنید و در پایان از امت حزب‌الله می‌خواهم که همیشه گوش‌به‌فرمان و پیرو رهبری  باشند.

انتهای پیام/ر