استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 784732
چهارشنبه - 9 مرداد 1398 - 19:02

وصیتی از شهدا | آمریکای جنایت‌پیشه رأس استکبار است

شهید پاسدار حسن نظامی در وصیت نامه خود آورده است؛ آمدنم به جبهه برای یاری‌نمودن امام عزیزمان و دفاع از ناموس، حیثیت و دینم در مقابل ظالمان جهان و استکبار که در رأس آنان آمریکای جنایت‌پیشه قرار دارد، است.

وصیتی از شهدا | آمریکای جنایت‌پیشه رأس استکبار است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد، حسن نظامی هشتم مرداد ۱۳۴۳، دریکی از روستاهای شهرستان اسفراین دیده به جهان گشود. پدرش ابراهیم نام داشت و به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و در میاندوآب هنگام درگیری با گروه‌های ضدانقلاب براثر اصابت گلوله به مقام شهادت در بیست و سوم دی‌ماه ۱۳۶۳ نائل شد. پیکر وی را در زادگاهش به خاک سپردند.

در وصیت‌نامه شهید پاسدار حسن نظامی آمده است؛ اگر دین جدم محمد (ص) جز با کشتن من پایدار نمی‌ماند، پس مرا دریابید ای شمشیرها. درود و سلام بر رهبر و امام، بزرگ‌مرد جهان اسلام و بشریت و سلام به شهدای پاکباخته انقلاب اسلامی ایران، به‌ویژه شهدای مظلوم کردستان و درود و سلام به رزمندگان اسلام که هرروز در جنگ حق برعلیه باطل حماسه می‌آفرینند و سلام به شما امت حزب‌الله و شهیدپرور ایران

هدف از آمدنم به جبهه، خدمت به اسلام و قرآن و کمک به مظلومان و دشمن ستمگران می‌باشد و آمدنم به جبهه برای یاری‌نمودن امام عزیزمان و دفاع از ناموس، حیثیت و دینم می‌باشد در مقابل ظالمان جهان و استکبار که در رأس آنان آمریکای جنایت‌پیشه قرار دارد، که با تحریک نمودن حکومت بعث عراق که به ایران اسلامی تجاوز کردند.

و پــیام من به شما امت حزب‌الله این است که، صحنه را خالی نگذارند و همیشه یار مظلومان و دشمن ظالمان باشند. مبادا از روحانیت کناره‌گیری کنید و امام را تنها بگذارید، مبادا روزی شما مردم میدان را خالی بگذارید و جنگ را گرم نگه ندارید، چون شعار ما از اول جنگ این بوده که، ما صلح تحمیلی هیچ موقع قبول نمی‌کنیم و صلح شرافتمندانه می‌خواهیم.

و اما جوانان عزیز و غیور مردان ایران‌زمین، مبادا در بستر ذلت بمیرید که حسین (ع)، در میدان نبرد شهید شد.

من کوچک‌تر از آن هستم که به شما پیام دهم، ولی به‌عنوان یک رزمنده حقیر و با قلبی راسخ و ایمانی استوار به شما عزیزان توصیه می‌کنم که ادامه‌دهنده راه شهیدان باشید.

و پیام من به خانواده‌ام این است که، مبادا بعد از شهادتم نگران و ناراحت باشند، بلکه ادامه‌دهنده راه پدر شهیدم می‌باشم، چون ممکن است برایتان سخت و دشوار باشد، ولی به خاطر رضای خدا باید سختی‌ها را تحمل کرد.

برادران عزیزم، مبادا بعد از شهادتم ناراحت باشید، باید ادامه‌دهنده راه تمام شهیدان بوده و به این شهادت‌ها افتخار نمایید.

و خواهران عزیزم، مبادا نگران و گریه و زاری کنید. باید ادامه‌دهنده راه زینب، که تحمل ۷۲ شهید و اسیری شهر به شهر را به جان خریداری نمودند که این مصیبت‌ها از صدر اسلام تابه‌حال ادامه داشته و دارد.

و اما توصیه‌ام به همسرم، که بعد از شهادت من هیچ‌گونه ناراحتی نکند، خواست خدا هست که همین مقدار باهم زندگی کرده باشیم و از خداوند متعال می‌خواهم که به شما صبر و اجر عطا فرماید.

انتهای پیام/