ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر تنظیمی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 913898
سه شنبه - 10 دی 1398 - 12:22
در مراسم تجلیل از دست اندرکاران بسیج کنترل فشار خون: وزیر بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تقدیر کرد

وزیر بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تقدیر کرد

در مراسم تجلیل از دست اندرکاران بسیج کنترل فشار خون:
وزیر بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تقدیر کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در مراسم تجلیل از دست اندرکاران بسیج کنترل فشار خون:
وزیر بهداشت از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تقدیر کرد
در مراسم تجلیل از دست اندرکاران بسیج ملی کنترل فشار خون، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رئیس دانشگاه با اهداء لوح، تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، در این مراسم از خدمات دانشگاه بر مبنای نسبت شناسایی افراد مشکوک به بیماری فشار خون بالا و افراد باسابقه بیماری فشار خون بالا طی مدت بسیج ملی کنترل فشار خون تقدیر گردید.
مراسم تقدیر از دست اندرکاران بسیج ملی کنترل فشار خون، صبح امروز در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار و از دانشگاه های علوم پزشکی که در اجرای موفقیت آمیز این برنامه ملی، مساعدت و کوشش مجدانه داشتند، تجلیل شد.
بسیج ملی کنترل فشار خون، از ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تا ۱۵ تیر ماه ادامه یافت و در نتیجه آن، فشارخون ٣٠ میلیون و ۵۵٠ هزار نفر مورد سنجش قرار گرفته و ٢ میلیون و ۶٠٠ هزار بیمار جدید مبتلا به پرفشاری خون، شناسایی شدند. همچنین در این کمپین، حدود ٨ میلیون نفر بیمار در معرض ابتلا به فشار خون نیز شناسایی شد
 تقدیر وزیر بهداشت از عملکرد قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رئیس دانشگاه در خصوص کسب رتبه سوم بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت قدردانی کرد.
 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، متن این تقدیر نامه به شرح ذیل می باشد:
جناب آقای دکتر سیدعلیرضا مروجی
سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
با سلام
 اینک که با عنایتِ خداوند متعال و به همتِ والا و مشارکتِ ارزنده جناب‌عالی و همکاران محترم در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت(ع) توفیق کسب رتبه سوم در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نصیبتان گردید، به پاس زمینه‌سازی، مدیریت شایسته و مشارکت جدی این لوح تقدیر به جناب‌عالی با خالصانه ترین دعاها تقدیم می‌شود.
 امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) شاهد دوام حضور و توفیق روزافزون در عرصه‌های قرآنی و اعتلای هرچه بیشتر بصیرت دینی در فضای دانشگاه‌ها باشیم.