استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 879284
یکشنبه - 19 آبان 1398 - 20:56

ورزش معلولان و جانبازان | از دوومیدانی تا بسکتبال در خراسان شمالی

ورزش معلولان و جانبازان خراسان شمالی طی روزهای گذشته به مناسبت هفته پاراالمپیک شاهد دو رقابت در رشته‌های دوومیدانی و بسکتبال با ویلچر بود که نتایج آن‌ها مشخص شد.

ورزش معلولان و جانبازان | از دوومیدانی تا بسکتبال در خراسان شمالی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد معلولان و جانبازان خراسان شمالی، رقابت‌های ورزشی خود طی این روزها را پیگیری کردند که در این بسته خبری به دو رشته ورزشی در استان و نتایج آن پرداخته‌شده است.

نفرات برتر دو و میدانی جانبازان و معلولین خراسان شمالی مشخص شد

مریم فرید، نائب رئیس هیات جانبازان و معلولین استان  اظهار کرد: مسابقات دوومیدانی قهرمانی استان به مناسبت هفته پارالمپیک با حضور ۴۰ نفر اقا و خانم در ۵ ماده در استادیوم ۱۹ مهر بجنورد برگزار شد.

وی در ادامه به نتایج انفرادی اشاره کرد و گفت: نفرات برتر در بخش آقایان رضا عیدی، فرشید رئوفی، جواد قربانیان، اسماعیل سعادتمند و ابوالفضل سلحشور موفق به کسب مقام اول و در بخش بانوان اعظم کاوانلویی، منیره مفید بجنوردی، زهرا علی آبادی، فاطمه زراعتی و اعظم نیازمند مدال را طلا کسب کردند.

مشهد قهرمان مسابقات بسکتبال با ویلچر

مهدی غفوریان، رئیس هیات بسکتبال استان  اظهار کرد: مسابقات بسکتبال با ویلچر با همکاری هیات بسکتبال استان و هیات جانبازان و معلولین به مناسبت هفته پارالمپیک با حضور ۵ تیم خراسان شمالی، خراسان رضوی و استان گلستان به میزبانی خانه بسکتبال بجنورد برگزار شد.

وی به نتایج تیمی اشاره کرد و گفت: تیم مشهد اول، تیم  گنبد دوم و بجنورد نیز مقام سوم این رقابت‌ها را به‌دست آوردند.

انتهای پیام/