استانها » اصفهان » اقتصاد مقاومتی، اشتغال » شهر اصفهان » شهرستان های اصفهان » ورزشی
کد خبر : 51035
یکشنبه - 13 فروردین 1396 - 21:34
دبیر هیأت ورزش‌ معلولان اصفهان خبر داد

ورزشگاه اختصاصی معلولان اصفهان آماده بهره‌برداری

دبیر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: ورزشگاه اختصاصی جانبازان و معلولان اصفهان به لحاظ فیزیکی و تجهیزاتی تکمیل شده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

ورزشگاه اختصاصی معلولان اصفهان آماده بهره‌برداری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، محمد صادق پسندیده اظهار کرد: عملیات احداث ورزشگاه اختصاصی جانبازان و معلولان که از چند سال قبل شروع شده، اواخر سال گذشته به پایان رسید.

وی با اشاره به تکمیل این پروژه ورزشی افزود: فدراسیون تعهد کرده بود سالن تیراندازی را تکمیل کند که بر این اساس، ۷ خط تیراندازی به روز نصب و آزمایش‌های لازم نیز انجام شد.

دبیر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان تصریح کرد: با بهره‌برداری از ورزشگاه اختصاصی جانبازان و معلولان، سرانه ورزشی شهر اصفهان افزایش پیدا می‌کند، البته مکانیزم استفاده از این ورزشگاه، برای جامعه معلولان است.

به گفته پسندیده، اولویت مناسب‌سازی در این ورزشگاه، برای معلولان جسمی و حرکتی شدید است و اولین مجموعه تخصصی ورزش معلولان در استان اصفهان محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: در این مدت برای تغییر دیدگاه‌ها، روسای هیأت‌های ورزشی و افراد مسؤول ورزش این قشر، از این پروژه بازدید کرده‌اند تا این پروژه، به الگویی برای سایر استان‌ها تبدیل شود.

این مقام مسؤول یادآور شد: در نظر داریم پس از بهره‌برداری، قابلیت استفاده داشته باشد و با توجه به تکمیل پروژه، زمان‌هایی برای تکمیل مطرح شده و احتمال دارد در روز تولد حضرت علی(ع) ورزشگاه اختصاصی جانبازان و معلولان اصفهان با حضور مسؤولان افتتاح شود.

انتهای پیام/شریفی