اخبار نهادها و سازمان‎ها » شرکت گاز استان اصفهان
کد خبر : 734147
شنبه - 18 خرداد 1398 - 14:59

واگذاری ۱۰۳۹ انشعاب رایگان گاز در استان اصفهان درسال ۹۷

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از واگذاری تعداد ۱۰۳۹ انشعاب گاز رایگان به جانبازان سرافراز، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در سطح استان طی سال گذشته خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از واگذاری تعداد ۱۰۳۹ انشعاب گاز رایگان به جانبازان سرافراز، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در سطح استان طی سال گذشته خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت استان اصفهان، سید مصطفی علوی، گفت: برای واگذاری رایگان انشعاب گاز در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت، تعداد ۱۰۳۹ انشعاب گاز درسال گذشته، به جانبازان، مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی، مساجد و اماکن مذهبی واگذار شده است.

وی، با بیان اینکه خدمات حمایتی در راستای تلاش برای توانمند شدن خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود، ادامه داد: سال گذشته، تعداد ۴۱۳ انشعاب رایگان گاز طبیعی به خانواده‌ای شهداء، اسراء، مفقودالاثرها و جانبازان بالای ۲۵ درصد با هزینه‌ی بخشودگی ۹۳۹ میلیون ریال تخصیص داده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: مددجویان تحت پوشش در صورتیکه تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده‌اند، می‌توانند پس از دریافت معرفی نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن به شرکت گاز در زمان اشتراک پذیری، از این امتیاز استفاده کنند.

مهندس علوی، گفت: در سال گذشته ۲۳۳ مددجوی کمیته امداد و ۳۰۶ مددجوی بهزیستی در سطح استان از معافیت هزینه انشعاب برخوردار شدند که هزینه‌ای این انشعابات بالغ بریک میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال شده است.

وی، افزود: همچنین در راستای این طرح بخشودگی؛ امکان برخورداری تعداد قابل توجهی مشترک مانند مساجد حسینیه‌ها و اماکن مذهبی با هزینه ۷۲۶ میلیون ریال از گازطبیعی در این استان فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در پایان برمصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تاکید کرد و گفت: رعایت الگوی مصرف تأثیر بسزایی بر استمرار خدمات این شرکت و حفظ منابع ملی کشور خواهد داشت.