اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » تولیدی » شهرداری اصفهان
کد خبر : 827054
یکشنبه - 24 شهریور 1398 - 11:55

واگذاری تعداد محدود از واحدهای مجتمع صنفی عمده فروشان اصفهان

مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از واگذاری تعداد محدود از واحدهای مجتمع صنفی عمده فروشان خوارو بار، خشکبار و موادغذایی در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان با شرایط نقد و اقساط خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از واگذاری تعداد محدود از واحدهای مجتمع صنفی عمده فروشان خوارو بار، خشکبار و موادغذایی در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان با شرایط نقد و اقساط خبر داد.

 محمد مجیری با اشاره به واگذاری تعداد محدودی از واحدهای مجتمع صنفی عمده فروشان خوار و بار، خشکبار و مواد غذایی اصفهان گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی اصفهان در راستای سیاست‌های خود به منظور ساماندهی واحدهای عمده فروشی اقدام به ایجاد اولین و بزرگترین مجتمع صنفی بنکداران و عمده فروشان کرده است که در این راستا در ضلع شرقی میدان مرکزی میوه و تره بار فضایی بالغ بر ۳۰ هکتار اختصاص داده شده است.

وی افزود: مهم‌ترین اهداف این پروژه توسعه و ساماندهی هدفمند مشاغل شهری، بهبود نظام توزیع کالا و خدمات و افزایش زنده دلی شهر و محیط زیست و هدایت و جهت دهی جریانات اقتصادی مشاغل در راستای توسعه پایدار شهری است.