تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 600577
یکشنبه - 16 دی 1397 - 19:24

واکنش شدید هواوی نسبت به گاف جنجالی اخیر ؛ جریمه سنگین برای کارکنان خاطی

به تازگی یک گاف جنجالی در اکانت توییتر هواوی رخ داد که باعث شد تا این شرکت واکنش شدیدی نشان دهد و جرایم سنگینی برای کارکنان خود در نظر بگیرد.

واکنش شدید هواوی نسبت به گاف جنجالی اخیر ؛ جریمه سنگین برای کارکنان خاطی

به گزارش پایگاه خبری ربیع،به تازگی یک گاف جنجالی در اکانت توییتر هواوی رخ داد که باعث شد تا این شرکت واکنش شدیدی نشان دهد و جرایم سنگینی برای کارکنان خود در نظر بگیرد.

هواوی و گاف جنجالی اخیر

آیا شما از داستان توییت آخر شرکت هواوی در مورد سال نو میلادی خبر دارید؟ توییتی که در آخر آن شاهد عنوان « ارسال شده از گوشی iPhone » بودیم!! این اتفاق سهوی یا عمدی به طور تاثیر بدی روی برند هواوی گذاشته است. در حالی که گاف های کمپانی های مختلف بعد از چند روز به طور کامل فراموش می شود و آنها تمام ردهای به جا مانده را از بین می برند ، به نظر می رسد که این در مورد گاف اخیر هواوی صدق نمی کند و هنوز که هنوزه صحبت از گاف بزرگ اخیر آن می شود.گاف جنجالی اخیر

مشکلات اخیر هواوی در آمریکا

این موضوع به دلیل مشکلات اخیر آمریکا و چین بیشتر از پیش برجسته شده است. از مشکلات اخیر چین و آمریکا می توانیم به بازداشت یکی از مدیران هواوی در کانادا ، بایکوت محصولات و توزیع کننده های محصولات هواوی از آمریکا اشاره کنیم. در مورد گاف اخیر هواوی هم باید اشاره کنیم که این شرکت در نهایت تصمیم گرفت تا کارمندان خاطی خود را جریمه کند. جریمه درنظر گرفته شده برای این کارمندان حدود ۷۰۰ دلار بوده است. این موضوع را رویتر به صورت رسمی اعلام کرده است.

جریمه کارکنان خاطی

این توییت منتشر شده باعث شد تا برند هواوی با مشکلات عدیده ای مواجه شود و یک نمره منفی برای این شرکت باشد. حالا به نظر می رسد که کارمندان خاطی علاوه بر جریمه با کاهش دستمزد نیز مواجه شده است و قرار شده تا حقوق آنها تا ۱۲ ماه بدون تغییر باقی بماند و افزایش نداشته باشد. هواوی اعلام کرده که این جریمه به منظور خدشه دار کردند برند هواوی بوده است.

داستان این گاف جنجالی

شاید جالب ترین نکته شرح حال ماجرا بوده است که توسط خبرگزاری رویتر منتشر شده است. داستان از این قرار بوده است که این توییت قرار بوده از یک کامپیوتر شخصی منتشر شود و تا هیچ تبلیغی برای هیچ گوشی نباشد ولی به دلیل مشکلات اینترنت این توییت به عنوان توییتی از گوشی iPhone منتشر شده است و این پیام تبریک سال نو حاشیه های زیادی را برای شرکت هواوی شکل داده است. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که قوانین سخت گیرانه دولت چین هم مزید بر علت شده است.