تولیدی » خبر تنظیمی » خبر دریافتی » سیاسی
کد خبر : 358841
یکشنبه - 31 تیر 1397 - 14:05
خبرنگار: سجاد کمالی

واکنش دانشگاهیان به بازرسی آژانس انرژی اتمی از مراکز علمی

دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت رضوی بازرسی ماموران  آژانس هسته ای را محکوم کردند.

واکنش دانشگاهیان به بازرسی آژانس انرژی اتمی از مراکز علمی
به گزارش پایگاه خبری ربیع، دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت رضوی بازرسی ماموران  آژانس هسته ای را محکوم کردند.
۶۰۰دانشجوی شرکت کننده در دوره معرفتی ضیافت رضوی با صدور بیانیه ای تفتیش مراکز علمی توسط بازرسان آزانس هسته ای را  محکوم کردند.
متن پیش نویس این بیانیه که با تشویق دانشجویان همراه بود بدین شرح می باشد:
بسم اللّه الرحمان الرحیم
ما دانشجویان دانشگاه های استان تهران و البرز که در دوره معرفتی ضیافت رضوی در دهه مبارکه کرامت شرکت داریم قاطعانه اعلام می داریم ضمن محکومیت ورود ماموران هسته ای  به مراکز علمی و دانشگاهی کشور که نوامیس علمی کشور محسوب می شوند اجازه نخواهیم داد ماموران آژانس که در حقیقت جاسوسان دول استکباری هستند وارد فضاهای علمی و دانشگاه ها شوند و امنیت دانشمندان و متفکران جامعه علمی ما را به مخاطره اندازند.
بدون تردید مسئولان هماهنگ کننده این گونه بازدیدهای ذلت بار در داخل باید پاسخگوی این دیدارها و در مقابل مردم و جوامع دانشگاهی مسئول باشند.
امضا: ۶۰۰ نفر از دانشجویانی که در این دوره شرکت کردند.
پیش از خواندن این بیانیه نیز حجهالاسلام ابراهیم نژاد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علم و صنعت ایران، با محکومیت بازرسی ماموران آژانس هسته ای از دانشگاه علم و صنعت و جاسوس نامیدن آنها، عنوان کرد که این بازدید مخفیانه بدون اطلاع اساتید و دانشجویان انقلابی بوده و به قول رهبر معظم انقلاب اسلامی مبادا این بازدیدها به مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان ما کشیده شود.
لازم به ذکر است که این دوره در مشهد مقدس و در دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی در حال برگزاری است.
انتهای پیام/