اصفهان » تولیدی » زهرا زرفشانی
کد خبر : 1041901
یکشنبه - 3 تیر 1403 - 15:14
رییس اداره مستمری های اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان در گفتگو با ربیع از آغاز واریز مابه التفاوت ها خبرداد

واریز ۱۱هزار و ۶۶۰ میلیارد به حساب مستنمری بگیران استان

رییس اداره مستمری های اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران این سازمان در استان اصفهان از دیروز(دوم تیرماه) آغاز شده است.

واریز ۱۱هزار و ۶۶۰ میلیارد به حساب مستنمری بگیران استان

به گزارش پایگاه خبری ربیع،رییس اداره مستمری های اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران این سازمان در استان اصفهان از دیروز(دوم تیرماه) آغاز شده است. بابایی در گفتگو با خبرنگار ربیع افزود: در این مرحله ۱۱ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال به عنوان مابه التفاوت فروردین به حساب بالغ بر ۳۸۰ هزار نفر از مستمری بگیران تامین اجتماعی استان اصفهان واریز می شود.

وی افزود: پس از آنکه فرایند پرداخت حقوق خردادماه به صورت کامل انجام شد، مطابق اعلام قبلی از دیروز پرداخت مابه‌التفاوت فروردین‌ماه، بر اساس حروف الفبا آغاز شد و این پرداخت ها تا قبل از پرداخت مستمری تیرماه واریز می شود. دا

رییس اداره مستمری های اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان بیان داشت: پیش از این، حقوق اردیبهشت‌ماه و خردادماه مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌‌اجتماعی مطابق با افزایش سالانه پرداخت شده بود  و مابه‌التفاوت فروردین‌ماه بلافاصله پس از اتمام فرایند پرداخت حقوق خردادماه به حساب مستمری‌بگیران واریز شد که پیش بینی می شود بر اساس جدول اعلامی کشوری تا هفتم تیرماه به حساب همه بزرگترهایمان واریز شود.

زهرا زرفشانی