استانها » البرز
کد خبر : 656246
چهارشنبه - 8 اسفند 1397 - 21:26
سرپرست فرودگاه بین المللی پیام:

واردات گوشت از فرودگاه پیام از سر گرفته شد

سرپرست فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: واردات گوشت گرم از فرودگاه پیام، با ورود هواپیمای بویینگ ۷۴۷ ایران‌ایر حامل ۴۰ تن گوشت گرم مجددا از سر گرفته شد.

واردات گوشت از فرودگاه پیام از سر گرفته شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، نادر ثناگو مطلق سرپرست فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروازهای باری فرودگاه پیام به عنوان اصلی‌ترین فرودگاه باری کشور در مجاورت پایتخت، نقش موثری در تسهیل واردات کالاهای اساسی و سیاست‌های دولت برای تنظیم بازار دارد و بزرگترین محموله های باری گوشت کشور به وزن تا ۸۰ تن نیز در این فرودگاه تخلیه و به بازار منتقل شده است.

وی با اشاره به پرواز ورودی امروز گفت: امروز نیز یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ که بزرگترین هواپیمای باری کشور محسوب می‌شود، وارد این فرودگاه و بلافاصله تخلیه و جهت توزیع سریع به بازار ارسال شد.

ثناگو مطلق گفت: این پرواز از مبدا فرودگاه شیمکنت قزاقستان با محموله ۴۰ تن گوشت گرم وارد فرودگاه پیام شد و امیدواریم با استمرار این پروازها از سایر مبادی، میزان عرضه گوشت در بازار افزایش و قیمت آن کاهش یابد.

سرپرست فرودگاه پیام گفت: این فرودگاه تلاش دارد با ارائه خدمات سریع تخلیه و بارگیری به هواپیماها و کاهش هزینه های فرودگاهی، فرصت مناسبی را برای استمرار پروازهای باری در فرودگاه پیام ایجاد کند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۱/س/۲/ح