استانها » البرز
کد خبر : 492492
سه شنبه - 1 آبان 1397 - 19:07
وزیر ورزش و جوانان:

هیچ ابزاری مؤثرتر از ورزش برای ایجاد همدلی در کشور وجود ندارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: هیچ ابزاری ارزان‌تر و مؤثرتر از ورزش برای ایجاد اتحاد و همدلی در کشور وجود ندارد که این موضوع در مسابقات جام‌جهانی فوتبال سال جاری بسیار ملموس بود.

هیچ ابزاری مؤثرتر از ورزش برای ایجاد همدلی در کشور وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از کرج، مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در آیین افتتاح مجموعه پارک آبی پرشین که توسط بخش خصوصی افتتاح شد، اظهار داشت: افتتاح مجموعه ورزشی از جهتی که به سلامت افراد کمک می‌کند بسیار خوشایند است از طرفی دیگر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه ورزش که به ابعاد فرهنگی کمک می‌کند بسیار حائز اهمیت است.
وی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی توسط دشمنان انقلاب، بیان کرد: این استقبال خط بطلانی بر تحلیل‌ها و ارزیابی‌هایی است که می‌گویند بخش خصوصی کمک حال دولت نخواهند بود.
وزیر ورزش یادآور شد: رئیس‌جمهور آمریکا در این برهه از زمان با اغلب کشورها دچار درگیری شده است و تنها با ما سر دعوا ندارد که البته مردم غیور ایران با اقتدار خود پاسخ کوبنده‌ای به وی خواهد داد.
وی تصریح کرد: عرصه ورزشی از لحاظ مادی و معنوی برای سرمایه‌گذاری توجیح شده است و ارزیابی این موضوع در بازار و از لحاظ معنوی نیز بسیار روشن است.
سلطانی‌فر با بیان اینکه ورزش بر ایجاد شور و نشاط در جامعه تأثیرگذار خواهد بود، ادامه داد: هیچ ابزاری ارزان‌تر و مؤثرتر از ورزش برای ایجاد اتحاد و همدلی در کشور وجود ندارد که این موضوع در مسابقات جام‌جهانی فوتبال سال جاری بسیار ملموس بود.
سلطانی‌فر با اشاره به اینکه اراده یک ملت پشت سر تیم فوتبال ملی فوتبال بود، گفت: در مسابقات المپیک و پارالمپیک نیز با همدلی و همراهی مردم با صعود و افزایش کسب مدال همراه بودیم.
وی خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس در این برهه از زمان بسیار موفق عمل کرده است و امیدواریم بتواند در میان تیم‌های باشگاهی آسیا موفق به کسب مقام برتر شود.
وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: توسعه در جامعه و شرایط پرحاشیه‌ای تحقق نخواهد یافت و قطعا موفقیت‌های ورزشی ما در سایه امنیت و آرامش به سرانجام رسیده است.
سلطانی‌فرد با بیان اینکه امیدواریم استان البرز بتواند میزبانی مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی را بیش از پیش داشته باشد، تأکید کرد: استان البرز در حوزه ارتقاء سرانه ورزشی موفق عمل کرده است و کارنامه خوبی داشته است.
انتهای پیام/۳۳۹۳/و