دنده معکسوس » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 150620
یکشنبه - 14 آبان 1396 - 10:41

هیوندای موتور بار دیگر یکی از مهندسین ارشد ب ام و را استخدام کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در سال ۲۰۰۶ بود که کیا موتورز با جذب پیتر شرایر معروف از گروه فولکس واگن، مسیری تازه را در پیش گرفت. بعد از این انتقال، محصولات کیا شخصیتی جدیدی پیدا کرده و جلوپنجره موسوم به پوزه ببر به یکی از ویژگی های بارز ظاهری آن ها تبدیل شد. بدون […]

هیوندای موتور بار دیگر یکی از مهندسین ارشد ب ام و را استخدام کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در سال ۲۰۰۶ بود که کیا موتورز با جذب پیتر شرایر معروف از گروه فولکس واگن، مسیری تازه را در پیش گرفت. بعد از این انتقال، محصولات کیا شخصیتی جدیدی پیدا کرده و جلوپنجره موسوم به پوزه ببر به یکی از ویژگی های بارز ظاهری آن ها تبدیل شد.

بدون شک شرایر همیشه مشکی پوش نقشی انکارناپذیر در پیشرفت خیره کننده کره ای ها داشته و شاید به همین خاطر است که وی از سال ۲۰۱۲ یکی از سه مدیر اصلی گروه هیوندای-کیا محسوب می شود.

پس از مشاهده تاثیر شگرف فرد کار کشته ای مثل پیتر شرایر، گروه هیوندای-کیا به استخدام دیگر طراحان و مهندسین معروف رو آورد. از جمله افرادی که در سال های اخیر به این کمپانی کره ای نقل مکان کرده اند، می توان به آلبرت بیرمان (مدیر سابق بخش M اسپورت ب ام و)، لوک دانکرولک (طراح سابق گروه فولکس واگن) و پیر لکلرک (طراح سابق ب ام و و گریت وال) اشاره کرد.

حال اخبار دیگری از جذب یک مهندس زبده توسط هیوندای موتور به گوش می رسد. این شخص فایز عبدالرحمان (Fayez Abdul Rahman) نام داشته و پیش از این در کمپانی ب ام و مشغول به کار بوده است. این طراح ۵۸ ساله ملیتی آلمانی داشته و توسعه پلتفرم برای چندین کانسپت، سری ۷، شاسی بلندهای سری X و مدل های رده بالا با نشان M در کارنامه وی دیده می شود.

آقای عبدالرحمان به سمت معاون ارشد دپارتمان توسعه پلتفرم جنسیس منصوب شده و وظیفه دارد محصولات این برند لوکس را از لحاظ کیفیت و عملکرد برای رویارویی بهتر با رقبای آلمانی آماده کند. انتصاب این مهندس برجسته در راستای گسترش برنامه های برند جنسیس برای ارایه مدل های بیشتر تا سال ۲۰۲۰ صورت گرفته است.

پلتفرم هایی که تحت نظارت آقای عبدالرحمان توسعه خواهند یافت، به تدریج در ساخت سایر محصولات گروه هیوندای موتور نیز به کار گرفته خواهند شد تا اتومبیل های کره ای با توانایی های فنی بهتر به مصاف رقبای اروپایی بروند. گفتنی است فایز عبدالرحمان پیش از عزیمت به شرق آسیا، مسئولیت توسعه تجهیزات M، پکیج های M اسپورت، خودروهای M پرفورمنس و نسخه های Individual ب ام و را بر عهده داشت.

آنطور که شواهد و قرائن نشان می دهند، کره ای ها خودروسازان آلمانی را هدف قرار داده و آنها را رقیب اصلی خود می دانند. با توجه به اینکه اکثر مهندسین و طراحان از باواریا جذب شده اند، دور از انتظار نیست که خودروهای کره ای رفته رفته خوی و خصلتی مشابه با ساخته های ب ام و پیدا کنند.

 

دیجیاتو

۲۲۵