تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 575024
دوشنبه - 26 آذر 1397 - 16:32

هواوی P30 پرو با چه ظاهری روانه بازار فروش می شود؟

گوشی هوشمند هواوی P30 پرو با ظاهری خاص روانه بازار فروش می شود.

هواوی P30 پرو با چه ظاهری روانه بازار فروش می شود؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع،گوشی هوشمند هواوی P30 پرو با ظاهری خاص روانه بازار فروش می شود. بر اساس اخبار موجود، این گوشی هوشمند از یک نمایشگر با بریدگی بسیار زیبا بهره خواهد برد. این گوشی هوشمند، پرچمدار هواوی در سال آینده خواهد بود و بدون شک یکی از سریع ترین گوشی های هوشمند اندرویدی در سال ۲۰۱۹ لقب خواهد گرفت.

هواوی P30 پرو در سال آینده از صفحه نمایش خمیده استفاده می کند تا بتواند روند صعوی فروش این برند را حفظ کند. البته این گوشی هوشمند، اولین محصول این برند نیست که با صفحه نمایش خمیده روانه بازار فروش می شود؛ هوآوی، میا آر اس پورش دیزاین را نیز با این صفحه نمایش روانه بازار فروش کرده بود که به تعداد محدودی عرضه شد و توانست فروش خوبی را به دست آورد.

گوشی هوشمند هواوی P30 پرو؛ زیباتر از همیشه

هواوی در سال های اخیر برای گران ترین محصول خود از پنل صفحه نمایش AMOLED استفاده کرده است و به نظر می رسد این گوشی هوشمند با صفحه نمایش خمیده نیز از این قاعده مستثنی نباشد. با توجه به رقابت بین سامسونگ و هواوی، به احتمال زیاد این کمپانی برای تامین صفحه نمایش های خود با ال جی و BOE همکاری خواهد کرد که درمقایسه با پنل های کمپانی سامسونگ قیمت مناسب تری دارند.

هواوی البته در کنار بریدگی صفحه نمایش در سال اخیر از صفحه نمایش با حفره درون صفحه نیز استفاده کرده است که البته با توجه به عرضه پرچمداران سامسونگ با این نوع صفحه نمایش، بعید به نظر می رسد هواوی از حفره صفحه نمایش استفاده کند. در سال جاری هواوی گوشی نوا ۴ را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.گوشی هوشمند هواوی P30 پرو؛ زیباتر از همیشه

در سال ۲۰۱۹ گوشی P30 پرو در کنار نسخه معمولی این محصول روانه بازار فروش خواهد شد، البته هواوی در سال آینده نسخه لایت این محصول را نیز روانه بازار فروش می کند تا بتواند سه گوشی هوشمند جدید خود را برای برطرف کردن نیازهای مختلف کاربران روانه بازار کند.

گوشی هوشمند هواوی P30 پرو یکی از برترین گوشی های سال ۲۰۱۹ خواهد بود که روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند به احتمال زیاد با پردازنده کایرین ۹۸۰ روانه بازار فروش خواهد شد و باید دید هواوی چه تدابیری را برای ساخت گوشی هوشمند هواوی P30 پرو در نظر خواهد گرفت. در سال آینده تمام برندهای موبایل پرچمداران خود را با تمام توان روانه بازار فروش خواهند کرد و تنها در این بین برند اچ تی سی پرچمداری روانه بازار فروش نخواهد کرد.

با تمام این مسائل، بدون شک هواوی فروش خوبی را از ساخت و تولید گوشی های پرچمدار سری P به دست خواهد آورد و باید دید چه نوآوری هایی را مورد استفاده قرار خواهد داد.