تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 322570
سه شنبه - 22 خرداد 1397 - 18:21

هواوی در ساخت پرچم دار جدید خود با سامسونگ همکاری می کند

هواوی قصد دارد نسخه گران قیمت سری میت ۲۰ را با نمایشگر ۶.۹ اینچی سوپرآمولد که توسط کمپانی کره ایی سامسونگ ساخته می شود روان بازار کند. هنوز اخبار زیادی از این گوشی هوشمند بیان نشده است اما به نظر می رسد این موبایل گران قیمت میت ۲۰ پرو باشد.

هواوی در ساخت پرچم دار جدید خود با سامسونگ همکاری می کند

به گزارش پایگاه خبری ربیع،در روز هایی که هواوی به یکی از قطب های فروش موبایل در بازار جهانی تبدیل شده است این کمپانی در سال های اخیر دست به ساخت گوشی های گران قیمت زده  و با استقابل جالب توجهی نیز رو به رو شده است حال به نظر هواوی قصد دارد برای پرچم دار جدید سری میت برترین های سال را در کنار یکدیگر قرار دهد. این گوشی هوشمند به نظر می رسد در اواخر سال ۲۰۱۹ روانه بازار فروش شود و در مرحله اول قرار دادی با سامسونگ نوشته است که صفحه نمایش این گوشی هوشمند را برای هواوی تامین کند.

البته این خبر به صورت رسمی منتشر نشده است و قرار است هواوی پرچم داران جدید خود را در همایش MWC رونمایی کند و به احتمال زیاد هواوی سری میت ۲۰ را رونمایی خواهد کرد. در سال های اخیر میت و نسخه پرو ان با ابعادی مشابه وارد بازار فروش شده اند اما با این شرایط به نظر می رسد هواوی قصد دارد نسخه پرو را که صفحه نمایش بسیار بزرگتری دارد را با قیمتی بسیار بالاتر عرضه کند که از نظر سخت افزاری نیز تفاوت های بسیاری با نسخه معمولی آن داشته باشد.

در سال گذشته کمپانی اپل نیز برای آیفون ایکس با سامسونگ همکاری داشت و با توجه به شرایط موجود این پرچم دار با قیمتی بسیار بالاتر از امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهد به فروش رسید با این وجود باید دید اگر هواوی این رویه را پیش بگیر پرچم دار این برند چینی با چه قیمتی وارد بازار می شود و اینکه طرفداران این برند قصد خرید یک گوشی بسیار گران قیمت را از این برند چینی دارند یا خیر.