سینما، تئاتر و تلویزیون » هنر
کد خبر : 546158
چهارشنبه - 7 آذر 1397 - 08:53
کوروش زارعی:

هنر قابلیت صدور پیام انقلاب اسلامی را دارد

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری گفت: هنرمندان سینما و تئاتر می‌توانند از فرصت جشنواره‌های مقاومت استفاده کنند و پیام انقلاب را به دنیا بشناسانند.

هنر قابلیت صدور پیام انقلاب اسلامی را دارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری عنوان کرد: من از چند ماه پیش که نمایشی را در سوریه روی صحنه بردیم، یک حرکت نمایشی مشترک با کشورهای دیگر را از نزدیک لمس کردم.

وی در ادامه افزود: در تولید یک اثر هنری، هنرمندان ایرانی و سوری زیادی فعالیت کردند و همین باعث می‌شود که انقلاب ما و هنر نمایشی ما صادر شود و این حرکت در جشنواره تئاتر مقاومت هم می‌تواند شکل بگیرد.

داور شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت همچنین یادآور شد: امام خمینی(ره) یک حقیقت همیشه زنده است و مردم کشورهای مختلف و مردم دنیا طالب این هستند که درس‌هایی از انقلاب ما بگیرند و ما وظیفه‌مان اینجا ایجاب می‌کند که تولیدات خود را به دیگر کشورها منتقل کنیم.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی با تأکید بر اینکه امام خمینی معتقد بود باید انقلابمان را به دنیا صادر کنیم، توضیح داد:‌ امروز این شرایط فراهم شده که انقلاب و جمهوری اسلامی را به جهان معرفی کنیم،‌ وعده‌ای که خود امام داد موعد و وقتش است.

وی توضیح داد: هنرمندان سینما و تئاتر می‌توانند از فرصت جشنواره‌های مقاومت استفاده کرده و پیام انقلاب را به دنیا معرفی کنند و بشناسانند.

انتهای پیام/