هنرنمایی معلولین در عمارت هنرمند شهرداری اصفهان

معلولین جسمی حرکتی، ناشنوا، نابینا و سرطانی در عمارت هنرمند با محوریت “فراتر از هنر”برای مدعوین هنرنمایی کردند.

هنرنمایی معلولین در عمارت هنرمند شهرداری اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، معلولین جسمی حرکتی، ناشنوا، نابینا و سرطانی در عمارت هنرمند با محوریت “فراتر از هنر”برای مدعوین هنرنمایی کردند.

معلولین توانمندی های هنری خود را در بخش های موسیقی، آواز خوانی، مجری گری و دکلمه خوانی اجرا کردند.

همچنین در بخش دیگر این برنامه رفع مشکل مناسب سازی شهر اصفهان برای حضور هر چه بهتر معلولین در جامعه را با زبان هنر از شهرداری و شورای شهر اصفهان خواستار شدند.

دکتر روشن، عضو شورای شهر اصفهان هم به عنوان مهمان ویژه این برنامه گفت: برای حضور هر چه بهتر معلولین در جامعه باید مبلمان شهری اصفهان مناسب سازی شود که در این باره اقداماتی انجام گرفته است ولی باید به طور جد وارد عمل شد و نیاز همه معلولین را برطرف کرد.

وی در ادامه توانمندی معلولین در بخش هنر موسیقی را فراتر از هنر عنوان کرد و گفت: توانمندی این عزیزان می تواند الگویی مناسب برای جوانان سالم باشند که با تلاش و همت به دنبال شکوفایی استعدادهای بالقوه خود باشند در ضمن باید با صراحت گفت معلولیت نمی تواند مانع پیشرفت باشد چرا که امروز شاهد هنرنمایی مطلوب معلولین بودیم.

زهرانی، مدیر اجرایی گروه معلولین هنرمند گفت: عمارت هنرمند پایگاهی را در اختیار ما گذاشت تا بتوانیم هر ۱۵ روز یکبار هنر این عزیزان را به تماشا بگذاریم.