استانها » تولیدی » خبر پوششی » صدیقه عباسی نیک » مازندران
کد خبر : 577109
سه شنبه - 27 آذر 1397 - 16:10
در بازدید فرماندار شهرستان ساری از شهرداری منطقه سه مطرح شد:

همکاری و تعامل مسئولان اجرایی در جهت توسعه پایدار شهر و رفاه شهروندان

در بازدید سرزده عباسعلی رضایی فرماندار شهرستان ساری و علی اکبر زلیکانی نائب رییس شورای اسلامی شهر از شهرداری منطقه سه بر تعامل و همکاری بیشتر مسئولان اجرایی در جهت رفع دغدغه های شهروندان تاکید شد.

همکاری و تعامل مسئولان اجرایی در جهت توسعه پایدار شهر و رفاه شهروندان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در بازدید سرزده عباسعلی رضایی فرماندار شهرستان ساری و علی اکبر زلیکانی نائب رییس شورای اسلامی شهر از شهرداری منطقه سه بر تعامل و همکاری بیشتر مسئولان اجرایی در جهت رفع دغدغه های شهروندان تاکید شد.

رضایی فرماندار مرکز استان و زلیکانی نائب رییس شورای اسلامی شهر از شهرداری منطقه سه بازدید کردند.

در این بازدید که بصورت سرزده انجام شد، مهدی کرمی شهردار منطقه سه با تشریح عملکرد مجموعه شهرداری این منطقه در راستای ارائه خدمات به شهروندان اظهار داشت: شهرداری منطقه سه با تعامل  و همکاری دو سویه ای که با دستگاه های خدمات رسان داشته است توانسته گام های ارزشمندی در راستای اجرای برنامه های کلان مدیریت شهری بردارد.

فرماندار شهرستان ساری بر رعایت حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوع را اولویت کاری تمامی دستگاه های اجرایی و اداری عنوان کرد و افزود: شهروندان سرمایه های اجتماعی شهر هستند و ارائه خدمات بیشتر و مطلوب تر، نقش موثری در رفع دغدغه های آنان خواهد داشت.

در این بازدید علی اکبر زلیکانی نائب رییس شورای اسلامی شهر حضور سرزده فرماندار در شهرداری های مناطق، سازمان ها و ادارات را  نوید بخش آینده ای روشن در تعاملات و همکاری دستگاه های خدمات رسان دانست و اظهار داشت: با تعامل و همدلی میان مسئولین شهری در جهت توسعه و شکوفایی مرکز استان، اقدامات مطلوب تری  برای ایجاد رفاه و آرامش شهروندان برداشته خواهد شد.

شایان ذکر است، فرماندار شهرستان ساری در این بازدید با حضور در واحدهای مختلف شهرداری منطقه سه، ضمن گفت و گو با مدیران و کارکنان شهرداری این منطقه، در جریان نحوه ارائه خدمات و پیگیری امورات شهروندان قرار گرفت.