رسانه » هنر
کد خبر : 460463
چهارشنبه - 11 مهر 1397 - 19:56

همشهری محله روزگاری محلی برای آگاهی بخشی بود

یکی از سردبیران سابق هفته‌نامه «همشهری محله» گفت: با تعطیلی این نشریه تعداد زیادی از پرسنل در مناطقه ۲۲ گانه تهران بیکار خواهند شد و پاسخ بیکاری آنها را چه کسی باید بدهد؟

همشهری محله روزگاری محلی برای آگاهی بخشی بود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، «حسن احمدی» سردبیر ارشد سابق چهار  منطقه جنوب تهران در هفته‌نامه «همشهری محله»، درباره تعطیلی هفته‌نامه «همشهری محله» گفت: دلیل اصلی این تعطیلی را نمی‌دانم اما واقعا متاسفم که چنین اتفاقی برای همشهری محله افتاده است، چراکه این مجله جنبه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به افراد ساکن در هر محله‌ای را داشت و با تعطیلی آن مشکلات بسیاری برای اهالی این منطقه‌ها بوجود خواهد آمد. فقط این را شنیدم که به دلیل بی پولی مجبور شدند تا این هفته نامه را چاپ نکنند.

وی ادامه داد: الان فکر می‌کنم به طور تقریبی حدود ۶۰۰ نفر از پرسنل هفته‌نامه «همشهری محله» در مناطقه ۲۲ گانه تهران بیکار شدند و پاسخ بیکاری آنها را چه کسی باید بدهد؟! آنهم در این شرایط و گرانی‌هایی که این روزها همه با آن مواجهیم.

دبیر بخش داستان حوزه هنری در ادامه بیان داشت: من چندین سال پیش در این مجله کار می‌کردم و یادم است همان زمان،‌ هدف مسئولان از انتشار این مجله با نسخه خروجی و آنچه دست مردم بود کاملا فرق داشت. هدف «همشهری محله» آگاهی بخشی از مناطق ۲۲ گانه در تهران بود، اما آنچه به دست مردم می‌رسید شبیه به یک هفته نامه عمومی بود که اغلب نشانی از محله مشخصه نداشت.

انتهای پیام/