ابراهیم قربانی » تولیدی » خبر تنظیمی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 852796
پنجشنبه - 18 مهر 1398 - 12:42
روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

همزمان با هفته جهانی کودک: کودکان حسینی در فرهنگ سرای فیض با کاروان هم نوا شدند

همزمان با هفته جهانی کودک و ایام شهادت حضرت سید الشهدا(ع) فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان میزبان کودکان حسینی شد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، همزمان با هفته جهانی کودک و ایام شهادت حضرت سید الشهدا(ع) فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان میزبان کودکان حسینی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، مدیر فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی گفت: “کودکان حسینی”عنوان یکی از ویژه برنامه های سوگواره”با کودکان کاروان”بود که به مناسبت هفته جهانی کودک و ایام ماه صفر با مشارکت تعدادی از ارگان ها و با هدف آشنایی بیشتر کودکان با اهداف و انگیزه های قیام عاشورا و هم چنین شناخت بیشتز خردسالان با کودکان حاضر در واقعه عاشورا برگزارشد.

محمد زارع  افزود: در این برنامه که در تالار اجتماعات ملاصدرای فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی انجام شد، برنامه های متعددی ویژه کودکان به مناسبت شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان اجرا و کودکان در این برنامه معنوی ضمن تماشای نمایش با نقاشی، رنگ آمیزی عاشورایی و همچنین قصه گویی با فرهنگ عاشورا و رشادت های شهدای دشت کربلا آشنا شدند.

وی تصریح کرد: در سوگواره”با کودکان کاروان”تلاش کردیم برنامه  هایی که کودکان را با فرهنگ عاشورایی آشنا می سازد به مخاطبان ارائه و در کنار آن برنامه نمایشگاه هم دائر شد.

ویژه برنامه سوگواره”با کودکان کاروان”در قالب نمایشگاه، همایش و برنامه های جانبی به همت فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی و با مشارکت اداره‌آموزش‌وپرورش، معاونت‌بهداشت‌دانشگاه‌علوم‌پزشکی، اداره‌بهزیستی ، بسیج جامعه زنان و خانه های بازی تحت نظارت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری با هدف شور و نشاط اجتماعی در بین کودکان و انتقال مفاهیم عاشورایی با چاشنی فعالیت های خلاق محور به آن ها  تا ۱۸ مهر ماه و به مدت ۶ روز برگزار می شود.