استانها » البرز
کد خبر : 768417
دوشنبه - 24 تیر 1398 - 12:22

همایش دختر ایرونی در البرز برگزار شد

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری همایش دختر ایرونی با حضور یک هزار نفر از بانوان البرزی به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از اکبری، کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری همایش دختر ایرونی با حضور یک هزار نفر از بانوان البرزی به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) خبر داد و گفت: این جشن در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و به مناسبت دهه کرامت و شناخت ارزش و جایگاه دختران برگزار شد.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: جشن دختر ایرانی یک در ۱۲ بهمن ۹۷ به مناسبت چهل سالگی انقلاب با حضور ۵۰۰ دختر نوجوان و با هدف آشنایی آن ها با مفاهیم، ارزش ها و دستاوردهای چهل ساله انقلاب برگزار شد.

وی، تجلیل از دختران برتر و موفق استان البرز در عرصه های مختلف دینی، علمی و ورزشی، ترغیب دختران نوجوان به شناخت خصوصیات اعتقادی و اخلاقی حضرت معصومه (س) و ولایتمداری، عفت و پاکدامنی ایشان با توجه به سناریوی دشمن برای حیازدایی و تخریب عفت عمومی در سایه غفلت ها را از اهداف این برنامه با شکوه عنوان کرد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۲/س/