استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 730767
یکشنبه - 12 خرداد 1398 - 22:21

همایش بزرگ سرمایه‌گذاران در خراسان شمالی برگزار می‌شود

استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اتمام صدور مجوزهای بی‌نام در استان گفت: در تلاش هستیم پس‌ازاین اقدام همایش بزرگ سرمایه‌گذاران در خراسان شمالی برگزار شود.

همایش بزرگ سرمایه‌گذاران در خراسان شمالی برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از بجنورد،  محمدعلی شجاعی ظهر امروز در جلسه صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری بی‌نام در خراسان شمالی با اشاره به لزوم انجام امور مقدماتی اخذ مجوز توسط دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: سرمایه‌گذاران پس از دریافت مجوز این کارگروه دیگر نباید الزامی برای حضور در ادارات و دستگاه‌های اجرایی داشته باشد و با همان مجوز باید فعالیت خود را آغاز کند.

وی با انتقاد نسبت به وضعیت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری پس از ۹ سال از تشکیل در کشور گفت: این مرکز کارهایی را تاکنون انجام داده اما دردی از مشکلات را دوا نکرده است.

استاندار خراسان شمالی همچنین با تأکید مجدد بر وضعیت نابسامان بروکراسی اداری در کشور افزود: حال بروکراسی اداری در کشور خراب است و در خراسان شمالی این موضوع خراب‌تر است.

وی در ادامه به لزوم نجات یافتن از قوانین دست و پاگیر تأکید کرد و گفت: سیستم دولتی بزرگ‌ترین ضربه را به بخش خصوصی کشور می‌زند.

شجاعی در این جلسه با بررسی سامانه طراحی‌شده برای صدور مجوزهای بینام و ارائه آن به سرمایه‌گذاران تأکید کرد: تمام مجوزها در این سامانه باید آماده باشد تا سرمایه‌گذار از استان خارج نشود.

وی در انتها از پیگیری‌ها برای برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاران در استان خبر داد و گفت: سامانه مجوزهای بی‌نام پیش‌زمینه‌ای برای برگزاری این همایش است که باید طی یک ماه آینده این سامانه به مرحله اجرایی برسد.

 در این جلسه نسخه اولیه سامانه مجوزهای بی‌نام استان ارائه شد که نظرات مدیران طی یک ماه آینده نواقص آن رفع و به مرحله اجرای نهایی می‌رسد.

انتهای پیام/