هفته گذشته بیش از ۴ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷ تماس گرفتند
شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، چهار هزار و ۷۹۰ تماس تلفنی با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری برقرار کردند.
به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماسهای واصل شده دو هزار و ۲۲۹ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۰ درصد، ۲۵۹ تماس مربوط به معاونت عمران معادل شش درصد و ۶۸ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیامها است.
این گزارش حاکی است از مجموع تماسهای شهروندان ۵۳۵ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز و گزارش ساخت و ساز بدون مجوز به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۸۷ درصدی شهروندان بوده است.
در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهار هزار و ۲۲۶ تماس با شهروندان برقرار شده است.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۷۰۱ مورد مشاوره از جمله شماره تلفن شهرداریهای مناطق ۱۵ گانه یا شماره اماکن تفریحی به شهروندان ارائه کردند.
شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخشهای خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.