استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 829722
سه شنبه - 26 شهریور 1398 - 14:25

«هزار واحدی» گلستان شهر بجنورد سنددار می‌شود

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی از سنددار شدن مجتمع هزار واحدی گلستان شهر بجنورد تا پایان سال خبر داد.

«هزار واحدی» گلستان شهر بجنورد سنددار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، جواد عمادیان فر اظهار کرد: شرکت عمران مسکن‌سازان در حال پیگیری برای دریافت پایان کار از شهرداری است تا سندها به نام اشخاص منتقل شود.

وی بیان کرد: پروژه مسکن هزار واحدی در مراحل نهایی کار قرار دارد، بعد از برگزاری جلساتی با حضور پیمانکار پروژه، مدارک و مستندات لازم برای قیمت‌گذاری درخواست شده و در حال اجرا است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: پس از بررسی ساختمان در زمان زلزله از دفتر مقررات ملی و وزارت راه و شهرسازی اعلام شد که خسارات ایجادشده در ساختمان‌ها متأثر از پایین بودن کیفیت ساخت یا کیفیت مصالح نبوده، بلکه عدم اجرای وال پست و شتاب بالای زلزله دلیل اصلی تخریب دیوارهای پیرامونی ساختمان عنوان‌شده است.

وی اظهار داشت: در بازسازی‌های صورت گرفته، تمام مقررات جدید لحاظ شده و بعد از مصوبه شورای مسکن نسبت به بازسازی ساختمان و بازدیدهای انجام‌شده اکنون بعید می‌دانم مشکلی داشته باشند و همچنین براساس برنامه وزارت راه و شهرسازی باید تا انتهای سال پرونده مسکن‌های مهر تعیین تکلیف شوند و جشن خاتمه مسکن مهر در استان گرفته شود.

عمادیان فر در پایان افزود: متراژ مساحت ساخته‌شده با متراژ مساحت پروانه تقریباً برابری می‌کند، درحالی‌که اگر در هر بلوک یک طبقه اضافه ساخته‌شده باشد مساحت زیادی را دربرمی‌گیرد.

انتهای پیام/