استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 822236
شنبه - 16 شهریور 1398 - 20:35

«هرمزگان» قهرمان مسابقات والیبال ساحلی امیدهای کشور شد

رئیس هیات والیبال شهرستان بجنورد از قهرمانی تیم هرمزگان در مسابقات والیبال ساحلی امیدهای کشور به میزبانی بجنورد خبر داد.

«هرمزگان» قهرمان مسابقات والیبال ساحلی امیدهای کشور شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، داود یزدانی با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال ساحلی امیدهای کشور به میزبان خراسان شمالی اظهار کرد: این مسابقات از تاریخ ۱۲ الی ۱۵ شهریورماه با حضور ۲۰ تیم از سراسر کشور به میزبانی شهرستان بجنورد برگزار شد.

وی در ادامه به نتایج کسب شده در این رقابت‌ها پرداخت و بیان کرد: تیم والیبال ساحلی خراسان شمالی در این دوره مسابقات  در مرحله یک هشتم حذف شد و در پایان نیز تیم «هرمزگان ب» با غلبه بر «گیلان» توانست عنوان قهرمانی امیدهای ساحلی کشور را کسب کند.

رئیس هیات والیبال شهرستان بجنورد همچنین از دعوت منتخبین این مسابقات به اردوی تیم ملی نیز خبر داد و گفت:  پس‌ازاین رقابت‌ها و برای ارتقا سطح امیدهای ساحلی استان، پیگیر جذب یک مربی از بیرون استان هستیم.

گفتنی است اختتامیه و اهدای جوایز این رقابت‌ها عصر امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین مدیرکل حوزه استاندار خراسان شمالی انجام شد و تیم‌های هرمزگان، گیلان و گلستان جوایز تیم‌های برتر را دریافت کردند.

انتهای پیام/