استانها » البرز
کد خبر : 668203
سه شنبه - 21 اسفند 1397 - 21:42
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد البرز:

نیازهای جوانان در برنامه ریزی های فرهنگی مد نظر قرار گیرد

مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد البرز گفت: پاسخگویی به نیازهای فرهنگی و هنری نوجوانان و جوانان در روند برنامه ریزی کانون های مساجد به طور جدی مورد توجه قرار بگیرد.

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس البرز، حجت الاسلام والمسلمین کاظم شکری مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد البرز با حضور در آئین بزرگداشت کانون‌های مساجد که امروز در اداره کل فرهنگ و فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از افق جدید کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در احیا و پویایی مساجد خبر داد و گفت: تحول رویدادی در فالب های فرهنگی هنری و آموزشی مساجد مبتنی بر تصویب اساسنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی محقق می شود.

وی با اشاره به اهمیت ظرفیت بالای نیروی انسانی در کانون های فرهنگی هنری مساجد تصریح کرد: پاسخگویی به نیازهای فرهنگی هنری نوجوانان و جوانان در روند برنامه ریزی کانون های مساجد حائز اهمیت است و نیازهای جوانان در برنامه ریزی های فرهنگی باید به طور جدی مورد توجه قرار بگیرد.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با تاکید بر لزوم برنامه ریزی های منسجم و هدفمند در عرصه مساجد، افزود: بسترسازی برنامه های فرهنگی هنری مساجد با چارچوب مسجد تراز اسلامی ملاک برنامه ریزی برای سال آتی است.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/ب/۳