تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 613887
پنجشنبه - 27 دی 1397 - 19:35

نکات و ترفندهای عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20

عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 ویژگی های منحصر به فردی به کاربر می دهد که از جمله آن می توان دسترسی به سنسور RGB با یک تراشه مونوکروم، داده های تصویر بهینه برای هر دوربین به صورت محاسباتی برای ایجاد افکت بوکه، کاهش نویز و افزایش جزئیات تصویر و محدود دینامیکی در تست عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 اشاره کرد.

نکات و ترفندهای عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20

به گزارش پایگاه خبری ربیع،عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 ویژگی های منحصر به فردی به کاربر می دهد که از جمله آن می توان دسترسی به سنسور RGB با یک تراشه مونوکروم، داده های تصویر بهینه برای هر دوربین به صورت محاسباتی برای ایجاد افکت بوکه، کاهش نویز و افزایش جزئیات تصویر و محدود دینامیکی در تست عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 اشاره کرد.

از مشخصات کلیدی دوربین دوگانه این گوشی در عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 می توان به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۲۷ میلی متری، دوربین دوم  ۲۰ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۲۷ میلی متر  و دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی اشاره کرد که در صفحه نمایشی ۵.۸ اینچی با رزولوشن ۲۲۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل جای می گیرند و عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 را راحت تر می کنند. در زیر به تعدادی از ویژگی های عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 اشاره می کنیم.

تصاویر روشن در عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20

عکاسی با نور بهینه و تصاویر روشن یکی از ویژگی های عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 است که کمک می کند دوربین تصاویری با بافت و دامنه خوب ثبت کرده و جزئیات در آن به خوبی مشخص باشد. به طور کلی نویز قابل کنترل است و سیستم تعادل دقیق رنگ سفید را به خوبی در عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 حفظ کرده است.تصاویر روشن در عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20

ویژگی نور کم و فلش در عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20

عکاسی با نور کم فلش مطلوب یکی از ویژگی های عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 است که رویکرد خوبی برای جزئیات صحنه و کاهش نویز است و در شرایط بسیار کم نوری نیز تصاویر با کیفیت در عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 ثبت می کند. فوکوس اتوماتیک نیز یکی دیگر از ویژگی های عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 است که به میزان قابل توجهی در سرعت کم و دقت در نورکم عکاسی  را ممکن می کند.ویژگی نور کم و فلش در عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20

ویژگی زوم و بوکه

عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 دارای ویژگی هایی چون زوم و بوکه است که قادر به پردازش تصاویر بسیار خوب در هنگام زوم با جزئیات مناسب در محدوده های زوم کوتاه ۲X است. اگر می خواهید در عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 زوم کنید، جزئیات و کیفیت تصویر به سرعت خراب می شود و تصاویر دانه دانه شده و پیکسل ها نشان داده می شوند. عملکرد زوم در عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 یکی از بهترین عملکردهایی است که تاکنون دیده ایم.

بهتر است در عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 از قابلیت بوکه نیز استفاده کنید و پشت عکس ها را نیز تار کنید. عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 نمره خوبی در شبیه سازی بوکه از آن خود کرده است. تار کردن پس زمینه می تواند نقطه عطفی در عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 باشد. در کل دوربین دوگانه P20 قادر به تولید تصاویر شبیه سازی شده همراه بوکه است. همچنین پشتیبانی دوربین P20 از اسلوموشن و انتشار تصاویر جدید از آنها نیز یکی دیگر از ویژگی های عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 است. عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 ویژگی زوم و بوکه

حالت پرتره

گوشی P20 با استفاده از لنزهای متعدد برای تعیین فاصله و تشخیص آن در پس زمینه و پیش زمینه می تواند چهره فرد را به خوبی در عکس های پرتره برجسته کند. این قابلیت در عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 می تواند فوکوس کردن روی چهره را در عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 به خوبی به انجام برساند.

رنگ ها در عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 : رنگ های موجود در تصاویر p20 در اکثر موقعیت ها روشن و واضح هستند و نمره خوبی کسب کرده اند. رندر رنگ ها  به طور کلی پایدار و قابل اعتماد هستند. در فضاهای داخلی با عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 مشخص می شود که رنگ ها شارپ و مشخص هستند. در کل P20 ممکن است به دلیل فقدان دوربین سه گانه به پای P20pro نرسد اما با همین دوربین هم توانسته امتیازات خوبی را در عکاسی با گوشی موبایل هواوی مدل P20 از آن خود کند. حالت بوکه تصاویر را طبیعی تر جلوه داده و زوم می تواند در عکاسی با این گوشی یکی از ویژگی های کاربردی باشد.