تولیدی » دامون رشیدزاده » دریچه فناوری » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 893199
چهارشنبه - 6 آذر 1398 - 16:55

نوا ۶ هواوی با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی معرفی می‌شود

جدیدترین تیزر منتشرشده از نوا ۶ G5 هواوی خبر از معرفی دستگاهی با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین چهارگانه در پنل پشتی می‌دهد.

نوا ۶ هواوی با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی معرفی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، جدیدترین تیزر منتشرشده از نوا ۶ G5 هواوی خبر از معرفی دستگاهی با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین چهارگانه در پنل پشتی می‌دهد.

تاکنون اخبار مختلفی در مورد نسخه‌ی G5 گوشی نوا ۶ هواوی منتشر شده که قرار است ۵ دسامبر (۱۴ آذرماه) معرفی شود. آخرین ویدئوی به‌اشتراک گذاشته شده خبر از عرضه‌ی گوشی هواوی با دوربین دوگانه‌ی سلفی می‌دهد.

باتوجه به تیزر هواوی، یکی از دوربین‌های سلفی، ۳۲ مگاپیکسلی و دیگری ۸ مگاپیکسلی با زاویه‌ی عریض خواهد بود. اوایل آبان‌ماه نیز گفته شده بود که نوا ۶ G5 هواوی با دو بریدگی مخصوص دوربین سلفی معرفی می‌شود. اواخر آبان‌ماه، هواوی ویدئویی از نوا ۶ نسخه‌ی G5 منتشر کرد که در آن گفته شده بود، دوربین سلفی زاویه‌ی دید ۱۰۵ درجه خواهد داشت. در ویدیوی جدید منتشرشده، اطلاعات جدید دیگری در مورد نوا ۶ ارائه نشده است. اما به‌نظر می‌رسد کاربران بتوانند با این دستگاه در نور کم، عکس‌های سلفی با کیفیت بالاتری بگیرند.

هواوی ۶ G5 با تراشه‌ی کرین ۹۹۰، نمایشگر ۶.۴۴ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰p به بازار عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی هوشمند از دوربین چهارگانه در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۶۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژر ۴۰ واتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

طراحی این گوشی هواوی شباهت زیادی به نوا ۵z دارد که ماه گذشته با صفحه‌نمایش حفره‌دار و چینش دوربین چهارگانه معرفی شد. پوستر فاش شده نشان می‌دهد که نوا ۶ SE صفحه‌نمایش و چینش دوربین مشابهی دارد؛ اما دوربین‌ها به بالا سمت چپ گوشی منتقل شده‌اند.