استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 435638
یکشنبه - 25 شهریور 1397 - 20:09
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

نمایندگان باید در شفافیت پیشگام شوند / لزوم برخورد با آسیب‌زنندگان به مردم و مملکت

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر لزوم آغاز شفافیت از نمایندگان گفت: نمایندگان باید شفافیت را از خودشان و در حوزه‌های مختلفی همچون رأی گیری، حقوق، و … شروع کنند و باید پیشگام شوند.

نمایندگان باید در شفافیت پیشگام شوند / لزوم برخورد با آسیب‌زنندگان به مردم و مملکت

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس ، عبدالرضا عزیزی در شورای اداری این شهر با اشاره به ۴۰ ساله شدن پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: بعد از ۴۰ سال از انقلاب عده‌ای بسیار قلیل در حال آسیب زدن به مردم و مملکت هستند که باید جلوی اینها ایستادگی کرد.

وی با تأکید بر عدم نادیده گرفتن موفقیت‌های ۴۰ ساله انقلاب افزود: موفقیت‌های ۴۰ ساله انقلاب را نباید ندیده بگیریم و این دستاوردها را برای نسل جوان تبیین کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین درباره موضوعیت شفافیت نیز گفت: نمایندگان باید شفافیت را از خودشان و در حوزه‌های مختلفی همچون رأی گیری، حقوق، و … شروع کنند و باید پیشگام شوند.

وی با اشاره به اینکه همه کارمندان باید باهم برابر باشند ادامه داد: در قانون خدمات کشوری موضوع کارکنان قراردادی و رسمی و پیمانی را حل می‌کنیم.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی از امضا و تأیید وزیر راه برای آغاز احداث خط راه‌آهن از شیروان به سمت بجنورد نیز خبر داد و گفت: دیروز آخرین امضای وزیر را گرفتم  تا خط راه‌آهن را از طرف شیروان به بجنورد آغاز کنند و ظرف چند روز آینده مناقصه آن برگزار می‌شود.

وی همچنین درباره احداث فرودگاه در شیروان نیز تصریح کرد: با تلاش‌ها و پیگیری فراوان مجوز احداث فرودگاه شیروان را گرفتم اما در اخذ زمین برای فرودگاه، مردم کمک کنند تا بتوانیم بعد از تملک زمین، سریع عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم.

عزیزی در انتها درباره احداث پارک ساحلی شیروان گفت: با توجه به اینکه اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه پارک ساحلی شیروان در نظر گرفته‌شده، امیدواریم این طرح به‌زودی به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/