استانها » البرز
کد خبر : 729621
شنبه - 11 خرداد 1398 - 18:13

نمایشگاه عکس دانشجویان در دانشگاه شهرداری کرج برپا شد

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج گفت: نمایشگاه عکس گروهی با هدف نمایش آثار خلاقانه دانشجویان در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج برپا شد.

نمایشگاه عکس دانشجویان در دانشگاه شهرداری کرج برپا شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، علیرضا رحیمی، رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج امروز در آئین بازگشایی نمایشگاه عکس در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری خبر داد و گفت: نمایشگاه عکس گروهی با هدف نمایش آثار خلاقانه دانشجویان و فراهم کردن زمینه های لازم جهت ایجاد انگیزه در بین آنان در معرض دید علاقمندان به هنر عکاسی برپا شد.

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج با تأکید بر ظرفیت های نیرومند هنر عکاسی جهت بهبود و تحول شرایط فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جامعه اظهار کرد: کشف استعدادها و حمایت از دستاوردهای دانشجویی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ اثر دانشجویان در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار گرفته اند، مطرح کرد: برپایی این گونه نمایشگاه ها به ارتقای سطح بینش و آگاهی دانشجویان کمک می کند و موجب می شود به دلیل نگاه هنری و داشتن دغدغه جامعه بتوانند در تولیدات هنری سهیم باشند.

رحیمی با بیان اینکه تأثیرگذاری عکس در دنیای امروز و عصر ارتباطات بسیار بیشتر از مقالات علمی و سخنرانی های متعدد است؛ این نوع نمایشگاه ها باید جهت پیشبرد اهداف علمی کاربردی در جامعه و نمایش توانمندی های دانشجویان و اساتید تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱