استانها » تولیدی » خبر پوششی » سمنان » مهسا زیاری
کد خبر : 592336
یکشنبه - 9 دی 1397 - 12:52
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سمنان خبر داد؛

نماسازی کانکس های میدان استاندارد و میدان امام حسین (ع)

احسان افضلی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سمنان، از ساخت و احداث نما جهت زیباسازی کانکس‌های مربوط به این سازمان خبر داد.

نماسازی کانکس های میدان استاندارد و میدان امام حسین (ع)

به گزارش پایگاه خبری ربیع، احسان افضلی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سمنان، از ساخت و احداث نما جهت زیباسازی کانکس‌های مربوط به این سازمان خبر داد.

افضلی گفت: به دلیل اینکه کانکس‌های تحت نظارت این سازمان در معبر ورودی و خروجی شهر می‌باشند به جهت زیباسازی شهر نسبت به نماسازی با شیوه جدید اقدام شده است.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سمنان در ادامه گفت: این نماسازی در حال حاضر برای دو غرفه میدان استاندارد و میدان امام حسین (ع) طراحی شده که به زودی برای تمامی کانکس‌ها و بازارچه‌های سازمان نیز طرح‌های دیگری اجرا خواهد شد.

احسان افضلی هزینه پیش‌بینی شده برای این طرح را حدود ۴۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال بیان کرد و افزود: در حال حاضر مراحل آهن‌کشی سر در کانکس و دیوارها صورت گرفته است و ساخت نما با چوب و بصورت یک نمایی متفاوت در شهر سمنان احداث می‌شود و این دو پروژه از تاریخ ۹۷/۱۰/۰۴ شروع و با هماهنگی‌های لازم تا تاریخ ۹۷/۱۱/۱۰به بهره‌برداری خواهد رسید.