استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 670491
جمعه - 24 اسفند 1397 - 16:21
در پیاده روی اربعین:

نقش موثرمبلغین برای ترویج معارف دین

فرزند مرحوم آیت الله شاهرودی افزود: اگر نگاه این باشد، می توان آینده خوب و مثبتی برای تبلیغ در اموری مانند پیاده روی اربعین و سایر مناسبت ها در نظر گرفت.

نقش موثرمبلغین برای ترویج معارف دین

به گزارش پایگاه خبری ربیع، رئیس بنیاد فقه و معارف اهل البیت(ع) با بیان این که اربعین ظرفیت بسیار خوبی برای هدایت، ترویج مبانی دینی است و درباره این موضوع هم مهارت هایی به مبلغین ارائه شده است، گفت: برای مهارت افزایی مبلغین، محتواهای آموزشی، مشاوره ای و رفتاری در برخورد با مردم از منابع دینی استخراج و برنامه و دوره های آموزشی برای مبلغین برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی شاهرودی در نشست خبری عنوان کرد: این دوره ها با هدف ارتباط مبلغین با مخاطب برای بیان معارف دینی در پیاده روی اربعین برگزار شد و تلاش بر این است بتوان از ظرفیت عظیم اربعینی برای احیاء معارف ارزشی و کمک به ترویج دین بهره گرفت.

فرزند مرحوم آیت الله شاهرودی افزود:اولین همایش مهارت های کاربردی تبلیغ با رویکرد «مبلغین جهان اسلام و گام دوم انقلاب اسلامی» در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم برگزار شد، اظهار داشت: بنیاد فقه و معارف اهل البیت(ع) به وسیله مرحوم والد ما آیت الله هاشمی شاهرودی هشت سال گذشته با هدف ترویج مبانی دینی اسلامی در ارتباط با خانواده در قم راه اندازی شد.

رئیس بنیاد فقه و معارف اهل البیت(ع) از همایش مبلغین جهان اسلام و گام دوم انقلاب اسلامی خبرداد و افزود:همایش «مبلغین جهان اسلام و گام دوم انقلاب اسلامی » با سخنرانی دکتر محسن رضایی، دبیر تشخیص مصلحت نظام روز یکشنبه در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار می شود.