استانها » البرز
کد خبر : 659618
یکشنبه - 12 اسفند 1397 - 19:56
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی البرز:

نقشه دشمن برای ناامنی کشور شکست خورد

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی البرز گفت: برنامه دشمن تجزیه ایران بود اما مدافعین حرم بودند که به مرزهای ما امنیت بخشیدند و مانع رسیدن دشمن به اهدافش شدند.

نقشه دشمن برای ناامنی کشور شکست خورد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، سردار یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز امروز در آئین تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان البرز که امروز در مجموعه فرهنگی، ورزشی باهنر برگزار شد، گفت: کسی که نان جمهوری اسلامی ایران را می‌خورد و شهدای مدافع حرم را برای جهاد در راه دفاع از حرمین مورد سؤال قرار می دهد، دچار جهل مرکب است.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه شهامت شهدای مدافع حرم شهادت آن‌ها رقم زده است، افزود: کار بزرگی که شهدای مدافع حرم کردند در تاریخ خواهد ماند و اگر این جوانان غیور و بصیر نبودند شاید امروز مقدسات شیعه مورد تعرض قرار می‌گرفت و امنیت کشور به این شکل نبود و اگر ساعت‌ها از رشادت مدافعان حرم صحبت کنیم حق مطلب را ادا نکرده‌ایم و اینکه عده ای در داخل با دشمن هم صدا می‌شوند تا رشادت شهدای مدافع حرم را زیر سوال ببرند نشان می‌دهد دشمن از جانب شهدای مدافع حرم ضربه سختی خورده است و نقشه هایش در منطقه خنثی شده است.

 مولایی با بیان به اینکه دشمن سعی در ایجاد جنگ داخلی بین مسلمانان و نا‌امن کردن منطقه را داشت گفت: ۴۵ میلیارد دلار برای راه‌اندازی گروهک داعش هزینه صرف شد تا دشمن با ساماندهی آن به اهداف شوم خود در منطق و دنیا دست پیدا کند و حمایت های مالی و تشکیلاتی آمریکا بود که داعش را پدید آورد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمن این بود که با ایجاد گروهک های تروریستی چهره اسلام و مسلمین را توأم با وحشی‌گری در اذهان عمومی نشان دهد گفت: طی برنامه‌ریزی‌های دشمن قرار بود ایران به سه قسمت تجزیه شود و نقشه استقرارشان را هم در ایران آماده کرده بودند اما مدافعین حرم بودند که به مرزهای ما امنیت بخشیدند و مانع رسیدن دشمن به اهدافش شدند.

فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: دشمن هفت تریلیون دلار در منطقه خرج کرد تا خاورمیانه در اختیار آمریکا و متحدانش باشد اما امروز همه دنیا می‌داند هیچ چیز در منطقه بدون اراده ایران امکان تحقق ندارد و این به برکت ایستادگی شهدای مدافع حرم تحقق پیدا کرده است.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/۲