استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 821738
شنبه - 16 شهریور 1398 - 11:50

نظم و امنیت ایام محرم را به بهترین وجه تامین می کنیم

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم تاکید کرد: نظم و امنیت ایام محرم را به بهترین وجه تامین می کنیم.

نظم و امنیت ایام محرم را به بهترین وجه تامین می کنیم

به گزارش پایگاه خبری ربیع،سرهنگ “پیام کاویانی “اظهار داشت: ماه محرم برای مسلمانان جهان بخصوص شیعیان ، نقطه عطف تاریخی و فرهنگی به شمار آمده و استعاره های فرهنگی این دهه از ارزش های معنوی و الهی والایی در میان محبان اهل بیت برخوردار است.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان ادامه داد: ماه محرم نمود ارزش های معنوی و فرهنگی اسلام است و احیاء و تداعی فلسفه قیام ابا عبدالله الحسین (ع) در این ایام برای اعتلای اسلام و حفظ ارزش های آن بسیار ضروری و مهم است.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای معنوی، امنیت مردم و حفظ ارزش‌های دینی در ایام محرم در اولویت است، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید تلاش کند تا محافل عزاداری حسینی(ع) به صورت باشکوه در سطح استان برگزار شود.

سرهنگ کاویانی در ادامه با بیان اینکه پلیس امنیت عمومی استان آمادگی کامل را برای برقراری امنیت در ایام محرم دارد، گفت:جلسات و هماهنگی های لازم با هیئت های مذهبی انجام گرفته و پلیس استان نیز با آمادگی کامل آماده تامین امنیت شهروندان در این ایام است.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم گفت: با کمال افتخار در راستای تأمین نظم و امنیت و خدمتگزاری به مردم قدرشناس و ولایی با مشارکت و همراهی قاطبه عزاداران عزیز انجام وظیفه خواهیم نمود.