استانها » البرز
کد خبر : 458526
سه شنبه - 10 مهر 1397 - 17:23
معاون فرمانداری فردیس:

نظارت بر دکه‌های مطبوعاتی تقویت شود

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس گفت: باتوجه به آغاز فصل مدارس نظارت بر دکه‌های مطبوعاتی سطح شهرستان فردیس تقویت خواهد شد.

نظارت بر دکه‌های مطبوعاتی تقویت شود

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در فردیس، تیمور ولی‌پور ظهر امروز در نشست مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس ضمن تأکید بر اهمیت مقابله با توزیع و مصرف مواد مخدر، گفت: باید مراکز توزیع مواد مخدر و روان گردان در سطح شهرستان شناسایی شود.
وی با بیان اینکه با همکاری و اتحاد می‌توانیم به مقابله با توزیع مواد مخدر بپردازیم، افزود: کمیته‌های مختلف مبارزه با مواد مخدر و دستگاه‌های متولی این امر باید برنامه‌های خود را کاربردی کنند تا با گذشت زمان شاهد کاهش این خطر و خانمان سوز باشیم.
معاون فرماندار فردیس، اظهار کرد: دستگاه‌های دخیل در امر مبارزه با موادمخدر بایستی تمامی راه‌هایی که منجر به کاهش تقاضاء برای مصرف مواد مخدر می‌شود را بعنوان اولویت کاری مورد توجه و دقت قرار دهند.
ولی‌پور از مدارس و دانشگاه‌ها بعنوان یکی‌از نقاط حساس و آسیب پذیر در جامعه یاد کرد و خاطرنشان کرد: با فرهنگ‌سازی و انجام کارهای فرهنگی می‌توانیم ریشه مصرف مواد مخدر را ضعیف کرده و از بین ببریم.
وی در پایان به اهمیت نظارت و بررسی توزیع مواد مخدر در دکه‌های مطبوعاتی تأکید کرد.
انتهای پیام/۳۳۹۳