استانها » البرز
کد خبر : 724501
یکشنبه - 5 خرداد 1398 - 14:15

نصب مبلغ شهریه در تابلوی اعلانات آموزشگاه های آزاد هنری الزامی است

معاون هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: رعایت سقف تعیین شده و نصب مبلغ شهریه در تابلوی اعلانات آموزشگاه الزامی است و عدم الصاق آن پیگرد قانونی دارد.

نصب مبلغ شهریه در تابلوی اعلانات آموزشگاه های آزاد هنری الزامی است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، سارا بهراد، معاون هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از ابلاغ شهریه های سال ١۳٩٨ به آموزشگاه های آزاد هنری خبر داد و گفت: بنابر ابلاغ شورای مرکزی نظارت بر آموزشگاه های آزاد هنری و بر اساس مصوبه شورای رسیدگی و نظارت استان به منظور رعایت حال آموزشگاه ها و رونق فعالیت های هنری سقف تعیین شده برای شهریه به صورت یکسان برای آموزشگاه ها در نظر گرفته شد.

معاون هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تأکید کرد: رعایت سقف تعیین شده و نصب مبلغ شهریه در تابلوی اعلانات آموزشگاه الزامی است و عدم الصاق آن پیگرد قانونی دارد؛ مفاد دستور العمل شهریه و مبلغ آن باید در برگه های ثبت نام نیز درج یا پیوست شود.

وی ادامه داد: مدیران آموزشگاه ها می توانند با توجه به شرایط آموزشگاه، وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی منطقه خود شهریه کمتری از سقف تعیین شده دریافت کنند؛ مسؤولیت عدم رعایت موارد فوق و پاسخگویی به مراجع ذیصلاح بر عهده مدیر مسؤول آموزشگاه است.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱