استانها » تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 818918
سه شنبه - 12 شهریور 1398 - 16:25

نصب المان های ویژه ماه محرم در سطح شهر سمنان

سید محمد قاسمی سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری سمنان گفت؛ با توجه به فرا رسیدن ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) و به منظور فضا سازی در مکان های عمومی شهر و افزایش صفای معنوی در سطح شهر سمنان، المان های ویژه ماه محرم نصب گردید.

نصب المان های ویژه ماه محرم در سطح شهر سمنان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید محمد قاسمی سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری سمنان گفت؛ با توجه به فرا رسیدن ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) و به منظور فضا سازی در مکان های عمومی شهر و افزایش صفای معنوی در سطح شهر سمنان، المان های ویژه ماه محرم نصب گردید.

وی افزود؛ تعداد ۱۳ المان حجمی موقت در میادین و خیابان های پر تردد شهر از جمله میدان امام حسین (ع)، میدان امام خمینی،میدان امام رضا (ع)، میدان مشاهیر و … نصب شده است و تا پایان ماه صفر در این مکان باقی می ماند.

قاسمی در ادامه گفت؛ با توجه به اینکه منظر شهری پدیده ای است که همواره در حال تغییرات و تحت تاثیر شرایط مختلف اجتماعی و فرهنگی شکل می گیرد و نیز با توجه به تاثیر محیط در ایجاد با تقویت باورهای مذهبی شهروندان توجه به استفاده از المان مناسبتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان در پایان افزود؛ تبلیغات عاشورایی و مذهبی می تواند تاثییرات قابل توجهی را در اذهان شهروندان ایجاد کند و همچنین همراهی چهره شهر با باور های مذهبی شهروندان به ایجاد حس تعلیق بیشتر نیز کمک میکند.