آذربایجان شرقی » استانها » تولیدی » لیلا پاشائی
کد خبر : 904412
دوشنبه - 25 آذر 1398 - 16:46
با حضور مدیرعامل آبفا و معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی؛

نشست کارگروه توسعه مدیریت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برگزار شد

نشست کارگروه توسعه مدیریت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با حضور علیرضا ایمانلو مدیرعامل شرکت آبفا، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اعضای کارگروه توسعه مدیریت برگزار شد.

نشست کارگروه توسعه مدیریت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  نشست کارگروه توسعه مدیریت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با حضور علیرضا ایمانلو مدیرعامل شرکت آبفا، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اعضای کارگروه توسعه مدیریت برگزار شد.

در ابتدای این نشست مصوبات جلسه قبلی کمیسیون توسعه مدیریت بررسی شده و همکاران ذینفع گزارش کوتاهی از روند پیشرفت و اجرای هرکدام از مصوبات ارائه دادند.

در ادامه دستور کارهای جلسه حاضر قرائت و ضمن بررسی آنها از نقطه نظر کارشناسی تصمیمات مقتضی صورت گرفت.

در انتهای جلسه مهندس ایمانلو، مدیرعامل و معاونت توسعه مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به بیان نکته نظرات خود در ارتباط با موضوعات جلسه و بطور کلی برنامه‌های تحول اداری پرداختند.

مهندس علیرضا ایمانلو با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان یک شرکت خدماتی بوده و تأمین اساسی‌ترین نیاز شهروندان را برعهده دارد، تاکید کرد: باید تأثیر برنامه‌ها و فعالیت‌های شرکت آبفا در مشترکین نیز مشخص شده و نظرات آنان نیز در این ارتباط اخذ گردد.

معاونت توسعه مدیریت شرکت آبفا نیز با اشاره به دستور کارهای جلسه ضمن تقدیر از همکاران در ارتباط با اقدامات انجام یافته در زمینه سلامت اداری اعلام کرد: بایستی هدف شرکت آب و فاضلاب استان در این زمینه جنبه پیشگیرانه داشته باشد یعنی طوری برنامه ریزی نماییم که با اصلاح فرایندها و رویه‌ها ظرفیت استفاده از تخطی را به حداقل برسانیم.