استانها » تولیدی » صدیقه عباسی نیک » مازندران
کد خبر : 900279
سه شنبه - 19 آذر 1398 - 12:38

نشست کارگروه ایثارگران دستگاه های اجرایی استان در شرکت گاز مازندران تشکیل شد

نشست کارگروه ایثارگران دستگاه های اجرایی استان با حضور مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان در شرکت گاز مازندران برگزار شد.

نشست کارگروه ایثارگران دستگاه های اجرایی استان در شرکت گاز مازندران تشکیل شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، نشست کارگروه ایثارگران دستگاه های اجرایی استان با حضور مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان در شرکت گاز مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، در این نشست که با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز تکریم و پاسداری از حقوق ایثارگران دستگاه های اجرایی استان، اعم از شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و خانواده های آنان برگزار شد، اعضای کارگروه ضمن طرح موضوعات مربوط به این حوزه، راهکارهایی را نیز برای رفع موانع و مشکلات موجود ارائه کردند.

” عبدا… ریاحی ” مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران مازندران اظهار داشت: تلاش و فعالیت در حوزه ایثار و شهادت می تواند موجب ماندگاری و حفظ روحیه ایثارگری در بین کارکنان دستگاه های اجرایی استان شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از دل و جان در خدمت ایثارگران باشیم، افزود: تکریم، توجه و رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران از اصلی ترین وظایف مدیران و مسئولان در هر رده و مسئولیتی است.

ریاحی با تقدیر از حمایت ها و توجه مدیرعامل شرکت گاز مازندران به قشر ایثارگر گفت: عزتمندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، مرهون مجاهدت ها و رشادت های شهدا، رزمندگان و ایثارگران است و امروز بر همه ما فرض است که به این قشر فرهیخته، بیش از پیش ارج نهیم و احترام گذاریم.

پیش از سخنان مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران ، “سیدحمزه عمادی” مسئول امور ایثارگران شرکت گاز مازندران و عضو کارگروه ، گزارشی اجمالی از خدمات و اقدامات انجام شده در حوزه های اداری و رفاهی به ایثارگران گاز استان ارائه کرد.