استانها » خبر دریافتی » خراسان رضوی
کد خبر : 615623
شنبه - 29 دی 1397 - 14:01

نشست مشترک هیئت گردشگری و سرمایه گذاری ترکیه با مدیرعامل شرکت سپاد برگزار شد

با حضور مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی و نماینده وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور طی نشستی هیئت گردشگری و سرمایه گذاری ترکیه با مدیرعامل شرکت سپاد خراسان دیدار کردند.

نشست مشترک هیئت گردشگری و سرمایه گذاری ترکیه با مدیرعامل شرکت سپاد برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مهندس سعید حسین پور مدیرعامل شرکت سپاد به تشریح فرصت های سرمایه گذاری در منطقه سپاد پرداخت و آمادگی این شرکت را برای همکاری و جذب سرمایه گذاری با هییت سرمایه گذار ترکیه اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت سپاد با بیان اقدامات و پروژه های اجرا شده در این منطقه افزود: این شرکت با فعالیت ۳۰ ساله خود در منطقه سپاد توانسته است به اجرای پروژه های تجاری، مسکونی و گردشگری بپردازد و طی سال های متمادی همواره میزبان جمع عظیمی از زائران و مجاوران بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) باشد.

در ادامه این نشست که با استقبال سرمایه گذاران ترکیه ای همراه بود، مقرر شد توافق نامه ای جهت ادامه همکاری با سرمایه گذاران ترکیه و شرکت سپاد منعقد گردد.

گفتنی است در این نشست آقایان ارباب خالص مشاور وزیر و رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شمال شرق کشور، ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، یوسف بیدخوری سرپرست معاونت گردشگری، فعالان حوزه گردشگری خراسان رضوی و جمعی از مدیران شرکت سپاد نیز حضور داشتند.

در پایان، هیئت گردشگری و تجاری ترکیه از مجتمع تجاری گردشگری الماس شرق و وصال بازدید کردند