استانها » تولیدی » خبر پوششی » گلستان » نادر کرمی
کد خبر : 476210
یکشنبه - 22 مهر 1397 - 15:57
در شهرداری گرگان:

نشستى با حضور حسن قشقاوی مشاور وزیر امورخارجه

نشستى با حضور حسن قشقاوی مشاور وزیر امورخارجه، داد بود شهردار، یوسفى رئیس شوراى اسلامى شهر و به دعوت شهرداری گرگان در راستای چگونگی توسعه گردشگری بین‌المللی برگزار شد.

نشستى با حضور حسن قشقاوی مشاور وزیر امورخارجه

به گزارش پایگاه خبری ربیع، نشستى با حضور حسن قشقاوی مشاور وزیر امورخارجه، داد بود شهردار، یوسفى رئیس شوراى اسلامى شهر و به دعوت شهرداری گرگان در راستای چگونگی توسعه گردشگری بین‌المللی برگزار شد.

حسن قشقاوی در دیدار با شهردار گرگان که به دعوت شهرداری گرگان و با تلاش دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در راستای چگونگی تعامل در راستای توسعه گردشگری بین‌المللی برگزار شد، اظهار کرد: من گرگان و گلستان را به خوبی می‌شناسم و باورم این است که گرگان و گلستان بهترین جاذبه گردشگری را دارا است.

وی ادامه داد: گرگان و گلستان سمبل ارزشمندی از همبستگی مذهبی و قومی است که می‌تواند بهترین جاذبه گردشگری و فرهنگی باشد و یک توریست از هر لحاظ می‌تواند از جاذبه‌های گرگان و گلستان استفاده کند.

‎مشاور وزیر امور خارجه با تقدیر از اقدامات شهردار گرگان در توسعه گردشگری در گرگان به ویژه اجرای پیاده‌راه در پارک جنگلی النگدره، تصریح کرد: اقدامات در شهر برای جذب گردشگری نیاز نیست بزرگ و با هزینه بالا باشد و می‌توان با هزینه‌های کم اما هوشمندانه و هدفمند اتفاقات خوبی را رقم زد.

قشقاوی وجود پارک، کوه، جنگل، دریا و رودخانه در گرگان و در اطراف گرگان را بهترین ظرفیت برای ایجاد شوق و انگیزه حضور گردشگران بیان‌المللی دانست و بیان کرد: این ظرفیت‌ها برای بسیاری از کشورها و حتی استان‌های کشور یک آرزو است اما گرگان این ظرفیت‌ها را به لطف پروردگار بزرگ دارد و باید قدر این داشته‌ها را دانست.