تازه های تکنولوژی » دوربین » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 204098
پنجشنبه - 21 دی 1396 - 16:11

نسل جدید نوت بوک ۷ اسپین سامسونگ با نمایشگر ۱۳ اینچی معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۶ از نسل اول Notebook 7 Spin رونمایی کرد. در حالی که این محصول دارای طراحی خاصی نبود، ولی علاوه بر قیمت مناسب، از مشخصات سخت افزاری قدرتمندی بهره می برد. این شرکت کره ای امسال در نمایشگاه CES 2018 در شهر لاس وگاس از نسل جدید این نوت بوک […]

نسل جدید نوت بوک ۷ اسپین سامسونگ با نمایشگر ۱۳ اینچی معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۶ از نسل اول Notebook 7 Spin رونمایی کرد. در حالی که این محصول دارای طراحی خاصی نبود، ولی علاوه بر قیمت مناسب، از مشخصات سخت افزاری قدرتمندی بهره می برد.

این شرکت کره ای امسال در نمایشگاه CES 2018 در شهر لاس وگاس از نسل جدید این نوت بوک رونمایی کرد.

نسل جدید نوت بوک ۷ اسپین سامسونگ دارای پردازنده ۴ هسته ای Core i5 از نسل هشتم اینتل است. وزن این دستگاه در مقایسه با نسل گذشته کاهش یافته تا کاربر مشکلی از نظر حمل آن نداشته باشد. یکی از ویژگی های مناسب این محصول را باید مربوط به پشتیبانی آن از قلم دانست.

همانند نسل اصلی این دستگاه، نسل جدید نوت بوک ۷ اسپین سامسونگ دارای نمایشگری با قابلیتچرخش ۳۶۰ درجه است. پشتیبانی از قلم باعث می شود این محصول در حالت تبلت قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربر قرار دهد. برای استفاده از قلم باید آن را جداگانه تهیه کرد، چرا که سامسونگ این قلم را در جعبه نسل جدید نوت بوک ۷ اسپین قرار  نداده است.

نسل جدید نوت بوک 7 اسپین سامسونگ

نسل جدید نوت بوک ۷ اسپین سامسونگ از پردازنده قدرتمندتری نسبت به نسل قبلی بهره می برد و اسکنر اثر انگشت به آن اضافه شده است. این سنسور از ویندوز Hello پشتیبانی کرده و باعث بازگشایی سریع تر این دستگاه می شود.

از مشخصات نسل جدید نوت بوک ۷ اسپین سامسونگ می توان به ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD، یک پورت USB Type-C، یک پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0 و یک پورت HDMI اشاره کرد. بر خلاف نسل اول این لپ تاپ که در دو نسخه ۱۵ و ۱۳ اینچی معرفی شد، نسل جدید تنها با نمایشگر ۱۳ اینچی روانه بازار می شود.

نمایشگر ۱۳ اینچی مورد استفاده در نسل جدید نوت بوک ۷ اسپین دارای رزولوشن ۱۰۸۰p است. کیبورد این دستگاه از نور پس زمینه بهره می برد. در ماه های آینده این دستگاه برای فروش عرضه می شود، البته هنوز اطلاعی از قیمت آن در دسترس نیست.