تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 340091
یکشنبه - 10 تیر 1397 - 15:32

نسخه قرمز رنگ وان پلاس ۶ فردا معرفی می شود

شرکت وان پلاس در گذشته نه چندان دور جدیدترین پرچمدار خود را معرفی کرد. این شرکت چینی فردا از نسخه قرمز رنگ وان پلاس ۶ رونمایی می کند.

نسخه قرمز رنگ وان پلاس ۶ فردا معرفی می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع،شرکت وان پلاس در سال ۲۰۱۷ از نسخه قرمز رنگ گوشی وان پلاس ۵T رونمایی کرده بود. این نمونه از وان پلاس ۵T زیبایی خاصی داشت. به نظر می رسد وان پلاس قصد دارد از این رنگ برای جدیدترین پرچمدار خود، وان پلاس ۶ نیز استفاده کند.

در حالی که این شرکت به صورت رسمی رونمایی از نسخه قرمز رنگ وان پلاس ۶ را اعلام نکرده است، در حساب توییتری خود پستی را منتشر کرده که بر اساس آن احتمال معرفی این دستگاه در تاریخ ۲ جولایوجود دارد. 

در تیزر ویدیویی که این شرکت منتشر کرده به کد C61422 اشاره شده است. این کد نشان دهنده رنگ قرمز است. علاوه بر این کد شاهد حضور عبارت «op6r» در لینک این ویدیو هستیم که R به معنای رنگ قرمز است. با توجه به این موضوع انتظار می رود نسخه قرمز رنگ وان پلاس ۶ فردا معرفی شود چرا که در پایان ویدیو به تاریخ ۲ جولای اشاره شده است.

در گذشته توییتی توسط حساب کاربری MKBHD منتشر شده بود که به توسعه نسخه قرمز رنگ وان پلاس ۶ اشاره می کرد. علاوه بر این توییت شاهد انتظار تصاویری از این گوشی هوشمند در فضای مجازی نیز بوده ایم. نسخه قرمز رنگ وان پلاس ۶ مانند نسخه های دیگر این دستگاه دارای پنل پشتی شیشه ای است.

تا به امروز تصویری از پنل جلویی این دستگاه منتشر نشده است. در صورتی که وان پلاس از نسخه قرمز رنگ جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کند، این دستگاه به مشخصات فنی یکسانی با دیگر نمونه ها مجهز می شود. انتظار می رود این دستگاه ابتدا در چین عرضه شود و سپس شاهد فروش آن در کشور هند باشیم.