تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 252482
پنجشنبه - 24 اسفند 1396 - 21:20

نسخه‌ی ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2 در راه است

به تازگی یک سایت اینترنتی نام نسخه‌ی ریمستر شده‌ی Modern Warfare 2 را به همراه قیمت و تاریخ عرضه در قسمت فروش بازی خود منتشر کرده است.

نسخه‌ی ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2 در راه است

به گزارش پایگاه خبری ربیع،به تازگی یک سایت اینترنتی نام نسخه‌ی ریمستر شده‌ی Modern Warfare 2 را به همراه قیمت و تاریخ عرضه در قسمت فروش بازی خود منتشر کرده است.

وبسایت آمازون ایتالیا در قسمت بازی‌های خود نام Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered را قرار داده است و اگر این اطلاعات صحت داشته باشد بزودی شاهد عرضه‌ی این نسخه خواهیم بود. تاریخ عرضه برای این نسخه بر روی سایت ۳۰ آوریل برای پلتفرم‌های PS4 وXbox One ذکر شده است و قیمت آن نیز ۲۰ یورو می‌باشد.

البته این امکان نیز وجود دارد که این یک اشتباه توسط سایت مورد نظر باشد با این وجود عرضه‌ی یک نسخه‌ی ریمستر شده از این عنوان محبوب و خاطره‌انگیز برای کنسول‌های نسل حاضر دور از انتظار نیست.

همچنین شایان ذکر است که نسخه‌ی ریمستر Modern Warfare در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ میلادی اندکی پیش از عرضه‌ی آن فاش شده بود و افشای عناوین در راه بازی‌ها توسط سایت‌های فروشنده امری غیرمعمول نیست.

در زمان عرضه‌، Call of Duty: Modern Warfare Remastered برای مدتی به صورت انحصاری برای کاربران PS4 عرضه شده بود و کاربران PC و Xbox One پس از پایان مدت انحصاری ۳۰ روزه برای سونی قادر به خرید این بازی بودند. باید دید آیا این موضوع برای Modern Warfare 2 Remastered نیز تکرار خواهد شد یا خیر.

به هر حال اگر این مشخصات فروش افشا شده صحیح باشند که احتمال زیادی نیز برای آن وجود دارد، باید بزودی منتظر اعلام رسمی عرضه‌ی این نسخه از سوی اکتیویژن باشیم.