استانها » البرز
کد خبر : 739835
جمعه - 24 خرداد 1398 - 17:57

نخستین مرکز نیکوکاری آموزش خانواده در البرز افتتاح شد

نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی آموزش و مشاوره ازدواج و خانواده جهت ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای در استان البرز افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی آموزش و مشاوره ازدواج و خانواده در استان البرز با حضور جمعی از مسؤولین استانی و با هدف ارائه خدمات آموزشی، مشاوره‌ ای، مددکاری، همسان گزینی و خدمات فرهنگی _ رفاهی به مدجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و اقشار محروم و آسیب پذیر استان افتتاح شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمید نیازی، رئیس هیأت عامل این مؤسسه نیکوکاری، هدف از راه اندازی این مرکز را ترویج ازدواج آگاهانه، به هنگام و آسان، تحکیم بنیان خانواده های زوج های جوان و کاهش نرخ طلاق میان مددجویان کمیته امام خمینی (ره) و اقشار محروم و کم درآمد استان عنوان کرد.

رئیس هیأت عامل این مؤسسه نیکوکاری افزود: این مدد جویان علاوه بر نیاز به حمایت های مالی جهت تأمین هزینه های معیشت، تغذیه، مسکن و خدمات درمانی، نیاز مبرم به خدمات آموزشی و مشاوره ا‌ی (تخصصی،جامع و ارزان قیمت) در حوزه ازدواج جوانان و تحکیم بنیان خانواده دارند.

شایان ذکر است این مرکز با همکاری اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با حمایت خیرین حوزه ازدواج و خانواده آغاز به کار و با حضور اساتید و مشاورین متخصص، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات به مخاطبین خاص اعلام کرد.

انتهای پیام/م/۱۱۰۴/س/