استانها » البرز
کد خبر : 721481
چهارشنبه - 1 خرداد 1398 - 20:04

نخستین جشنواره فیلم کوتاه «نگاه» در البرز برگزار می شود

معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: نخستین جشنواره فیلم کوتاه «نگاه» با هدف ایجاد فضایی مناسب جهت ارتقای سطح هنری و فنی فیلمسازان در استان البرز برگزار می شود.

نخستین جشنواره فیلم کوتاه «نگاه» در البرز برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سارا بهراد، معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز  گفت: با توجه به تأثیرگذاری و ضریب بالای نفوذ فرهنگی جشنواره ها در جوامع امروزی به ویژه میان نوجوانان و جوانان، نیاز مبرم به ارتقای سطح دانش فنی و هنری در حوزه فیلم کوتاه و همچنین تولید آثار فاخر و ارزشمند نخستین جشنواره فیلم کوتاه «نگاه» در استان البرز برگزار می شود.

معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اظهار کرد: ایجاد فضایی مناسب جهت ارتقای سطح هنری و فنی فیلمسازان، برقراری ارتباط میان هنرمندان استانی جهت تعامل و تبادل هنری و فنی و شناخت هنرمندان فعال و برتر استان البرز از اهداف برگزاری این جشنواره است.

به گفته وی، ‌جشنواره فیلم کوتاه نگاه با موضوعات آسیب ها و معضلات اجتماعی، ‌ترافیک، طلاق، ‌تکدی گری، ‌اعتیاد و ‌فرهنگ شهری و در بخش های صامت (‌تیزر، ‌آنونس و نماهنگ) ‌و نگاه آزاد و قالب (‌ مستند، ‌داستانی و انیمیشن ) برگزار می شود و گفتنی است که حداکثر زمان آثار ارسالی باید ۱۰ دقیقه باشد.

آخرین مهلت ارسال آثار پنجم تیر ماه و اختتامیه جشنواره ۱۴ تیر ماه ۹۸ برگزار می شود؛ علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب ‌DVD به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان شهید مطهری – نبش شاهد دو – اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز – گروه سینمایی تحویل دهند.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ۳- ٣٢۵۶٣١۵٠ ‌داخلی ١٧٣ ‌تماس بگیرند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱