استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 772821
جمعه - 28 تیر 1398 - 22:44

میزبانی رقابت دوومیدانی‌کاران کشور از بجنورد رفت

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از عدم میزبانی بجنورد برای رقابت‌های دوومیدانی بزرگسالان کشور خبر داد و گفت: پیش‌ازاین بجنورد میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده داشت که به علت عدم برآورده شدن تعهدات فدراسیون دوومیدانی این رقابت‌ها در تهران برگزار می‌شود.

میزبانی رقابت دوومیدانی‌کاران کشور از بجنورد رفت

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، کوروش بهادری با اشاره به آخرین وضعیت میزبانی مسابقات دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان کشور اظهار کرد: این میزبانی قرار بود با همکاری فدراسیون دوومیدانی و اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در مجموعه ۱۹ مهر بجنورد برگزار شود که به علت ناهماهنگی‌های پیش‌آمده لغو شد.

وی با تشریح علل این هماهنگی‌ها گفت: بر اساس تفاهم انجام‌شده میان فدراسیون دوومیدانی و اداره کل ورزش و جوانان هزینه‌های این مسابقات به‌صورت ۵۰ درصد برای هرکدام از طرفین در نظر گرفته‌شده بود که تاکنون ریالی از سوی فدراسیون برای مجموعه ورزش و جوانان استان واریز نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی مبلغ برگزاری این رقابت‌ها را ۱۴۰ میلیون تومان برآورد کرد و افزود: ۷۰ میلیون تومان از این مبلغ به‌صورت اعتبار مالی و تجهیزات از سوی فدراسیون دوومیدانی قرار بر تأمین بود که این اتفاق حاصل نشد.

وی تعهدات میزبانی در راستای محل اسکان و تغذیه را آماده اعلام کرد و ادامه داد: کمک‌های فدراسیون پیش از سفر رئیس‌جمهور باید به استان می‌رسید اما این اتفاق نیفتاده و عملاً برگزاری این رقابت‌های علی‌رغم تأکیدات استاندار بر میزبانی خراسان شمالی در این رقابت‌ها، لغو شده است.

بهادری در انتها نزدیک به‌پایان بودن دوره مسئولیت کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی را ازجمله عوامل احتمالی دیگر این عدم تحقق تعهدات برشمرد و گفت: براساس اعلام فدراسیون این رقابت‌ها برای بانوان در روزهای ۳۱ تیرماه و ۱ مردادماه و برای آقایان در روزهای ۳ و ۴ مردادماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/