تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 434376
یکشنبه - 25 شهریور 1397 - 11:17

میان رده های جدید هوآوی؛ رقابت با این برند غیر ممکن است

میان رده های جدید هوآوی با ویژگی های هیجان انگیز رویت شدند.

میان رده های جدید هوآوی؛ رقابت با این برند غیر ممکن است

به گزارش پایگاه خبری ربیع،کمپانی چینی هوآوی روز گذشته تصاویری را منتشر کرد که خبر از یک گوشی هوشمند با قاب چرمی و گوشی موبایل دیگر با یک باتری بسیار قدرتمند را می دهد. این دو گوشی موبایل که از میان رده های جدید هوآوی محسوب می شوند در وب سایت TENNA نیز قرار داده شدند و برخی از ویژگی های میان رده های جدید هوآوی مشخص شد.

قاب پشتی تمام چرم؛ یاد آور تجربه موفق سامسونگ و ال جی

هوآوی هنوز نام این گوشی هوشمند را مشخص نکرده اما به نظر می رسد این گوشی موبایل را باید جزئی از خانواده سری نوا این برند قدرتمند دانست. این گوشی هوشمند شباهت های بسیاری به آنر هشت ایکس مکس دارد و با توجه به اخبار موجود صفحه نمایش ۷.۱۲ اینچی با همان کیفیتت آنر هشت ایکس مکس روانه بازار خواهد شد. به طور کلی از نظر سخت افزاری نیز این گوشی هوشمند را که باید زیبا ترین گوشی موبایل در بین میان رده های جدید هوآوی شباهت زیادی به موبایل یاد شده دارد و پردازنده اسنپدارگون ۹۶۹ در کنار رم نرم افزاری چهار گیگابایتی هسته اصلی این موبایل زیبا را تشکیل می دهند. این گوشی بسیار زیبا با دو حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی فروش بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد.

این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی وسفید روانه بازار فروش خواهد شد اما به نظر می رسد نسخه ۱۲۸ گیگابایتی تنها در رنگ سفید در اختیار کاربران قرار گیرد.

با توجه به شباهت های این گوشی موبایل با میان رده سری آنر به نظر ی رسد شاهد لنز های ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و لنز ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی باشیم.

گوشی موبایل Y9 نسخه ۲۰۱۸ قدرتمند ترین باتری در بین میان رده های جدید هوآوی

گوشی موبایل Y9 نسخه ۲۰۱۸ صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با کیفیت صفحه نمایش فول اچ دی پلاس دارد که برای یک میان رده بسیار جذاب خواهد بود. این گوشی هوشمند به احتمال زیاد همراه با کارین ۷۱۰ و رم های نرم افزاری ۴ و ۶ گیگابایتی در اختیار کاربارن قرار می گیرد. کمپانی هوآوی حافظه داخلی های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی را برای این موبایل میان رده در نظر گرفته است. گوشی موبایل Y9 نسخه ۲۰۱۸ دارای یک باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری خواهد بود و با توجه به نوع پردازنده این گوشی موبایل باید شاهد یک باتری بسیار خوب برای کاربران میان رده جدید هوآوی باشیم.

این گوشی هوشمند مانند تمام میان رده های این برند دارای دوربین دوگانه خواهد بود و شاهد دو لنز ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و لنز ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی خواهیم بود.